Ataturk aöfe ikinci universite olarak kayit yaptirdim dün. Harci yatirdim, derslerimi goruyorum, muaf edilmesi gereken derslerimde edilmis. Ama sitesinde pasif ögrenci gözüküyorum. Hala aktif yapmamış olabilirler mi yoksa baska bir sorun mu var? Yoksa yanlis yerden mi bakiyorum? Nereden kesin olarak aktif mi pasif mi ogrenciyim bakabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba, üniversitenin açık öğretim sisteminin mail adresini bulup mail atıp veya kendilerini telefonla arayıp görüşmenizi öneririm. Onlar size yardımcı olacaklardır. Bana teknik bir sorun var gibi geldi. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Tesekkurler. Bir de sisteme bir turlu fotomu da yukleyemiyorum. Ilk kayit olurken foto yuklememi istedi bende sonra yuklemek istiyorum secenegi vardi ona tıkladim. Elimde yukleyecegim foto yoktu cunku o an. Iste kaydi, yaptim, harci yatirdim. Profil fotosunu sonra ekleyeyim dedim. Giriyorjm, yukluyorum, gozukuyorda fotom orada ama bir turlu ilk giriste falan gozukmuyor. Ve kaydet butonuna bastigim halde sadece bir seyi arayip duruyor. Sonuca ulasamiyorum
İnternet tarayıcınızın geçmişini ve çerezlerini temizleyip denediniz mi peki?
Cerezleri falan nasil temizleyecegimi acikca tarif ederseniz deneyebilirim cunku bilmiyorum bunlari yapmayi. Teknolojiyle aram pek iyi degil. Bilgisayardan girince de aynitelefondan girince ayni. Yukledigim foto gozukmuyor. Bu sinavlara girislerde problem olur mu bilmiyorum
Sınav giriş belgesi alırken çıktı alıyorsunuz. Resminizin gözükmesi önemli. Tarayıcının sağ üst köşesine tıklayın Geçmiş diye bir şey yazar. Ona tıklayıp her şeyi kaldır deyip temizleyin. Sonra pencereyi kapatıp tekrar girin ve bakın.
Tamamdir deneyeyim. Eger olmazsa ne yapayim
O zaman dediğim gibi onları telefonla aramalısınız.