Atatürk AÖF'te harcı yatırmama rağmen pasif gözüküyorum. Neden olabilir?

Ataturk aöfe ikinci universite olarak kayit yaptirdim dün. Harci yatirdim, derslerimi goruyorum, muaf edilmesi gereken derslerimde edilmis. Ama sitesinde pasif ögrenci gözüküyorum. Hala aktif yapmamış olabilirler mi yoksa baska bir sorun mu var? Yoksa yanlis yerden mi bakiyorum? Nereden kesin olarak aktif mi pasif mi ogrenciyim bakabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Super soru
Atatürk AÖF'te harcı yatırmama rağmen pasif gözüküyorum. Neden olabilir?
Cevapla