Size matematiği sevdiren bir öğretmeniniz oldu mu? Olduysa dersi anlatış şekli nasıldı? Esprili mi, ciddi mi?

Ben matematik öğretmeniyim. İdealistim. Fen ve sosyal bilimler lisesindeyim. Fen kısmında olmasa da sosyal bilimler kısmında istediğim düzeyde öğrencileri derse çekmek için sizlerden matematik seven varsa öğretmenin katkısı var mıydı, bunu öğrenmek istiyorum. Bu arada esprili anlatmaya çalışıyorum dersi ama bazen de hiç ciddiye alınmadığını görüp sertleşebiliyorum. Sizce ne yapmalı?

Size matematiği sevdiren bir öğretmeniniz oldu mu? Olduysa dersi anlatış şekli nasıldı? Esprili mi, ciddi mi?
Cevapla