Eğitim & Kariyer Günaydın ve hayırlı haftalar ve hayırlı işler ve ve ve... 🤣🤣🤣Meslekler nedir? buzz_adam Takip Et Bilge Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Diplomalı bahvican da denir bize bilin bakalım neyim🙈 Güncellemeler+1 yıl Nerdesiniz yahu Günaydın ve hayırlı haftalar ve hayırlı işler ve ve ve... 🤣🤣🤣Meslekler nedir? Cevapla İş Soruları Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Peyzaj 1 2 Yorumla buzz_adam +1 yıl Nokta atisi Yorumla fesfs +1 yıl Basit görunsede kolay bir iş değil. Yorumla
trolmädchen Takip Et Xper 6 Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Günaydın, hayırlı sabahlar emekliyim 😌 1 1 Yorumla buzz_adam +1 yıl Emeklerinin karşılığını alabilen bir emeklisin dimi Yorumla
Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Günaydın, O neymiş ya 1 6 Yorumla buzz_adam +1 yıl Yahu nasıl bilmezsin şey işte. Hani şey olur da şey yapmak için şey yapılır ya heee o işte Yorumla Yaban00 +1 yıl Haaa, şey o zaman. Sen seysin Yorumla buzz_adam +1 yıl İnanılmaz zekisin. Dur tası tuttum fazlasını toplamam lazım dokulenlerin. Nerden anladım şeyin şey olduğu yerde aslında hicbirsey olmadığımı 😜🤣 Yorumla Yaban00 +1 yıl 🤣🤣🤣aşk olsun, sen dedin ya şey yapıyorum şeyde şey olunca ordan anladım tabi şey olduğunu🤣 Yorumla buzz_adam +1 yıl Peyzaj mimarı diyelim mi🙈 Yorumla Yaban00 +1 yıl Diyelim, bende tam onu demiştim🤣🤣🤣 Yorumla
sinirlisogan Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl operasyon direktörü 1 4 Yorumla buzz_adam +1 yıl Neyin operasyonu bilader. Var mı yardima adama ihtiyaç. Dal de dalalim 🤣 Yorumla sinirlisogan +1 yıl fransızca c2 italyanca b1 e ihtiyaç duyuluyor birde isviçre oturum veya vatandaşlığın olması gerekiyor Yorumla buzz_adam +1 yıl Net cevap verdiğine göre ironiyi anlamadın sen. Flemenkçe ve almanca da istiyorlar mi. Yorumla sinirlisogan +1 yıl ofis güneyde olduğu için şart koşmuyorlar fakat yazılı veya sözel avantajın var. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Peyzaj
Nokta atisi
Basit görunsede kolay bir iş değil.
Günaydın, hayırlı sabahlar emekliyim 😌
Emeklerinin karşılığını alabilen bir emeklisin dimi
Günaydın, O neymiş ya
Yahu nasıl bilmezsin şey işte. Hani şey olur da şey yapmak için şey yapılır ya heee o işte
Haaa, şey o zaman. Sen seysin
İnanılmaz zekisin. Dur tası tuttum fazlasını toplamam lazım dokulenlerin. Nerden anladım şeyin şey olduğu yerde aslında hicbirsey olmadığımı 😜🤣
🤣🤣🤣aşk olsun, sen dedin ya şey yapıyorum şeyde şey olunca ordan anladım tabi şey olduğunu🤣
Peyzaj mimarı diyelim mi🙈
Diyelim, bende tam onu demiştim🤣🤣🤣
Ziraat mühendisi
Yaklaştın ama degil
operasyon direktörü
Neyin operasyonu bilader. Var mı yardima adama ihtiyaç. Dal de dalalim 🤣
fransızca c2 italyanca b1 e ihtiyaç duyuluyor birde isviçre oturum veya vatandaşlığın olması gerekiyor
Net cevap verdiğine göre ironiyi anlamadın sen. Flemenkçe ve almanca da istiyorlar mi.
ofis güneyde olduğu için şart koşmuyorlar fakat yazılı veya sözel avantajın var.