Acil odemem var lütfen mantıklı bir fikir yazın?

Abuk subuk şeyler yazmayın lütfen yapamam 😔guzelim hiç yapmadım🙈 20 yim daha 😔😔kredi vs yok yok Pzt ye kadar sürem yok zaten ailem okumamo istemiyor zaten o yüzden hoşuna gidiyor vermiyor borç... onların yüzünden oldu zaten.. bugün eve de gitmiycem disardayim 😔😔sicilim olacak ve okulum boşa gidecek hiç hakketmedim. bunu😔😔ömür boyu kötü işlerde çalışamam..😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu ve benim yazdığım yorumlari okuyup fikir verirseniz sevinirim 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Acil odemem var lütfen mantıklı bir fikir yazın?
Cevapla