Eğitim & Kariyer İyi bir üniversitede işletme mi yoksa iktisat (ekonomi) mi? theghost123 Takip Et Xper 4 Yaş: 126 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor işletme iktisat (ekonomi) Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç İyi bir üniversitede işletme mi yoksa iktisat (ekonomi) mi? Cevapla Üniversite Soruları İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
OzgurGüneş Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ben işletme okuyorum ama bana kalırsa iktisat bence çok daha iyi daha kapsamlı bölümleri var şansınız çok daha yüksek olur... 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. işletme 0 0 Yorumla
Onurr321 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl İşletme iktisat sonrası için zor bölümler. 2 yıllık meslege dönük prog daha uygun.. ama illa bu ikisiyse kıstas iyi üniversite derim. 0 0 Yorumla
Teardrops Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl İngilizce işletme okuyorum puanım buna yettiği için seçtim. Çok pişmanım. 0 1 Yorumla mervexcxcx +1 yıl Nedenn Yorumla
realistico_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 33% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kamu dışında iş şansı düşük bölümler. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben işletme okuyorum ama bana kalırsa iktisat bence çok daha iyi daha kapsamlı bölümleri var şansınız çok daha yüksek olur...
işletme
İşletme iktisat sonrası için zor bölümler. 2 yıllık meslege dönük prog daha uygun.. ama illa bu ikisiyse kıstas iyi üniversite derim.
İngilizce işletme okuyorum puanım buna yettiği için seçtim. Çok pişmanım.
Nedenn
Kamu dışında iş şansı düşük bölümler.
İktisat tabi kiii