Yarın işe alınacağım. İş sözleşmesini bir yıl imzalamak zorunda mıyım?

Denemek istiyorum bir ilk başta. Bir yıllık iş sözleşmesi imzalarsam ne olur? en azından bir ay denemek isityorum. Bir arkadaşım iş kanuna göre 3 ay deneme süresi var dedi. bu durumu nasıl açabilirim? öneri verin lütfen çok toyum :)

Güncellemeler
+1 yıl
psikoteknil psikolog olarak
Yarın işe alınacağım. İş sözleşmesini bir yıl imzalamak zorunda mıyım?
Cevapla