Asgari ücret masa başı sekreterlik 1 ay deneme süreci maaş yok kabul etmeli miyim sizce?

Aralık ayında maaş almaya başlayacakmışım 1 yıldır işsizim
Asgari ücret masa başı sekreterlik 1 ay deneme süreci maaş yok kabul etmeli miyim sizce?
Cevapla