Ya çok saçma gelecek ama nişanlım astsubay bakım ağ teknisyeni 2 yıl zor bir okul sürecinden geçti - geçtik ama sonunda bitirebildi ve şimdi diğer arkadaşlarının uygulamadığı söylediği boş hayallere giriyor. Mesleği bırakıp dükkan açıcam öyle kazancam böyle kazancam ona bu fikirleri veren arkadaşları ve kimse de faaliyete geçirmedi geçirmiyor herkes mesleğinde.
Evet meslek zor onun içinde benim içinde ama bakımcı olduğu için biraz daha şanslı gibi hissediyorum bilmiyorum. Ailesi az-orta gelirli bir aile mesleği bıraksa yeni iş açsa tuttu tutmadı çok zorluk çekeceğiz ve tutmazsa memuriyete bir daha dönemez askeriyeyi bıraktı diye adında leke olacak ve özel sektörde asgari ücret için 12 saat çalışmak zorunda kalacak ben bundan korkuyorum ve mesleğini bırakmasını istemiyorum. Bunu ona nasıl düzgün bir şekilde söyleyebilirim ben söyleyince sen benim yanımda değilsin diyor ama ben her zaman onun yanındayım ama yapmayı düşündüğü şeyin bir garantisi yok şu an elindeki o garanti mesleği gururlu onurlu mesleği bırakmasını istemiyorum.
Benim mesleğimde paramedik*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evlenmeden çıkma evlenince ilerde bakicaz de gecistir
Anlamadım ben meslekten çıkmayacağım zaten asker nişanlım böyle düşünüyor
Heee öyle desene peki para biriktirdi mi
Birikimi yok
Birikimi olmadan neden çıkmak istiyor
Birikim yapıp çıkacakmış paşam ama çıkınca o işin tutmayacağını düşünemiyor
Tamam da zaten çok sene çalışması lazım ki 😄
benimkide asker o da bırakacak bırakma desem olay çıkıyor tamam bırak diyorum düşüneyim bakalım diyor ters psikoloji uygula belki yarar :D :D
Ay ben tamam bırak dersem direk bırakır hissi var 😂😂
Ben de yedek astsubayım 9 ay sonra bitiyor neyse ki ordu cidden zor iş
şuna desene garanti astsubay maaşı gidiyor diye.
Bırak hayallerinin peşinden gitsin Ordu'da memur olduğu için önüne gelen emir verir
Bizim iyiliğimiz için diyoeum de
Ben böyle diyince sen mi zorluğunu çekiyorsun diyor uzun dokunaklı bir şeyler demem lazım galiba
Babası da ilk karşı çıkmış sonra ne istersen yap demiş ailesiyle de mi konuşsam sonra yanlış anlaşılırım diye korkuyorum
Askerlerle nerden tanışıyorsunuz
Üni sınavına hazırlanırken tanışmıştık
Anladım işsizliğin zorluğunu biliyor branş olarak kötü değil doğu batı zor onu mu kaldıramıyor acaba
Doğu batı gezeceğiz aldığımız paraya değmiyor felan diyor oysa ben onla doğu batı gezmeye razıyım tek maaş da olmayacak geçim de olur ama anlamıyor
Nasıl ikna edebilirim bırakmaması içinnn
Zengin değilse bırakamaz
Zengin değil ay inşallah bırakmaz yaaa
Bırakmaz ya bekar bi paramedik arkadaşın var mı:)
Varda yook xjdjşdş
Ayıp sana senin işi de çözerdim kayınço gibi
Bırakmasın pişman olur.
Bende öyle düşünüyorum ona bunu söyleyince o kadar çalışıyoruz aldığımız para şu kadar dükkan açarız daha fazla kazanırız derdinde
Hayır olmaz
geçen yine aynı soru soruldu
bırakmasın devam etsin
Bende öyle düşünüyorum ona bunu söyleyince aldığımız para az sürünüp duruyoruz dükkan açar daha fazla kazanırız ekonomi kötüye gidiyor derdinde
arkadaş fazla iyimser dükkan açmayı kolay sanıyor gerek yok macera aramasın elindeki işe devam etsin
Mesleğini bırakmaması için bir şekilde ikna etmem lazım yardımcı olur musunn
ben ne yapabilirim ki
Erkeksin galiba bir kız sana nasıl mesleğini bırakma demesini isterdn meselaaa
erkeğim evet o senin nişanlın söylediklerine önem vermeli