Ders çalışırken ağlayasım geliyor. Ne yapabilirim?

Dersleri iyi olan bir öğrenciyim bu sene sınava gireceğim ve dershaneye gidiyorum. Sabah 8 den akşam 6 ya kadar oradayım sabah ders öğleden sonra etüt oluyor. Bütün günüm orada geçiyor. Eve gelince ise çok yorgun oluyorum ama çalışmam gerekiyor. Bu sıralar hep neden çalıştığımı, günümün dershanede geçtiğini, hapisteymişim gibi bu derdin nasıl biteceğini, hayatın çekilir çile olmadığını düşünüyorum. Bazen isyana ve serzenişe gidiyor. Tam şu an da ağlamak istiyorum. Ruh halim o kadar değişken ki bazen kendime aşırı güveniyor, çok başarılı bir öğrenci olduğumu hissediyorum bazen de kendimi dünyadaki en kötü öğrenci zannediyorum. Çok yorgunum sırt ve kol ağrısı, hayal kurma bozukluğu (maladaptive) da buna eşlik ediyor. Ben ne yapabilirim?

Ders çalışırken ağlayasım geliyor. Ne yapabilirim?
Cevapla