Hastalanmadan rapor aldım, sizce sorun olur mu?

Selam 👋

Parasizliktan dolayı organizede çalışıyorum pislik içinde 😑

calismaktan bıktım ve seytanice 😈 bir plan yaptım 😅 iş yerinde elime kova düştü dedim amire ve ardından tanıdık doktordan 10+10 rapor aldım 😂

Hastalanmadan rapor aldım, sizce sorun olur mu?

Sgk 2981₺ iş görmezlik ödeneği yatırmış iş yerim ise iş kazası yaptim deme sana tam asgari ücret yatırırız dedi ve tam yatırmışlar 😅

10 gün ise gitmedim 10 gün daha gitmeyeceğim! Sizce bu durum anlaşılır mı? 😶‍🌫️

Güncellemeler
+1 yıl
Bu ay 18 gün çalıştım 2 gün hafta tatili 10 gün yattım bunun sonucunda 11402₺ maaş 500₺ prim 2981₺ sgk primi kazandım 😅 umarım başıma bisey gelmez 😅
Hastalanmadan rapor aldım, sizce sorun olur mu?
Cevapla