Eğitim & Kariyer Lisede en çok oynadığın oyun neydi? O günlerden neler kaldı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Lisede en çok oynadığın oyun neydi? Neler kaldı o günlerden? Lisede en çok oynadığın oyun neydi? O günlerden neler kaldı? Cevapla Lise Soruları Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
voyager_2001 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 93% +1 yıl maalesef lisede pek oyun oynamazdım. keşke oynasaydım 0 0 Yorumla
eemre46 Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Lise değil de küçükken saklambaç oynardık. Lisede de avcı doktor köylü oynuyorduk. 0 0 Yorumla
İnatçıbirkoç Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 91% +1 yıl Uzun eşek ve doğruluk mu cesaret mi 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Eşeği çökertebiliyor muydun? Yorumla İnatçıbirkoç +1 yıl Evet ama ben değil genelde daha ağır biri 🤣 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla İnatçıbirkoç +1 yıl Yani essegi çökerten ben olmuyordum Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sıramda sürekli sudoku çözerdim ben. Tek başıma yalnız bir Ergen'in hayatını yaşıyordum 0 0 Yorumla
reddmell_ Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl simit oynardım erkeklerle ama dövmeli değil 1 1 Yorumla İnatçıbirkoç +1 yıl @reddmell_ himmm d mi c mi oynardık Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 3,1b cevap paylaştı. Silkroad 0 0 Yorumla
Sinan_ist Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Uzun eşşek 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Eşeği çökertebiliyor muydun? Yorumla Sinan_ist +1 yıl Hemde nasıl Yorumla Sinan_ist +1 yıl Pantolunum bile yırtıldığı bile oldu 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
maalesef lisede pek oyun oynamazdım. keşke oynasaydım
Kızları sıkıştırıp pandikleme oyunu oynuyorduk
Lise değil de küçükken saklambaç oynardık. Lisede de avcı doktor köylü oynuyorduk.
Uzun eşek ve doğruluk mu cesaret mi
Eşeği çökertebiliyor muydun?
Evet ama ben değil genelde daha ağır biri 🤣
Nasıl yani
Yani essegi çökerten ben olmuyordum
Kitap okuyordum
Lisede oyun oynamıyorduk ki 🙄
Voleybol çok oynardık
Sıramda sürekli sudoku çözerdim ben. Tek başıma yalnız bir Ergen'in hayatını yaşıyordum
simit oynardım erkeklerle ama dövmeli değil
@reddmell_ himmm d mi c mi oynardık
Badminton
Basketbol😅
Kağıt oynardık
Biz evcilik oynuyorduk kizlar ile
Silkroad
Uzun eşşek
Eşeği çökertebiliyor muydun?
Hemde nasıl
Pantolunum bile yırtıldığı bile oldu 😂