Merhabalar,
Okul yıllarınızda teneffüslerde hangi oyunları oynardınız?
Okul yıllarınızda teneffüslerde hangi oyunları oynardınız?



Okul avlusunda sıklıkla arkadaşlarımızla oynuyorduk bide resimdeki oynu. Harika günlerdi 😊
Cevap
20Cevap
Tenefüslerde oyun oynayan biri değildim. Bir tek beden eğitimi dersinde oynardık. Onlar da voleybol, istop gibi oyunlardı.
genelde oyun oynamazdım, hep aşık olduğum bir öğretmen olurdu onu takip ederdim
seksek oynardık fotodan hatırladım :D başka hatırlamıyorum
hee bide sınıftan bitane erkek drakula olurdu bizi kovalardı ahahaah
Bu soruyu görünce duygulandım nedense.. ip atlama yakantop flaan filan daha niceleri
Ben hep sohbet ederdim. Konusmayi çok seviyorum resmen
Alışıldık şey maç yapardık sürekli birinci tenefüs ilk yarı ikinci tenefüs ikinci yarı
Çizgi oynardık. Ya satarım bal satarım oynardık kör ebe oynardık saklambaç oynardık
Kalemlikler ya da cetveller silah olurdu silahçılık oynardık
İlkokulda sadece ip atlardım, lise döneminde sadece voleybol ve masa tenisi.
İlkokul yıllarımda en çok yakartop, pirilli, i-stop bazen de ebelemece, saklanbaç ve voleybol oynardık.
ilk okuldayken ben öğretmenin wcye gitmek istiyorum diyip seksek oynarmışım tek başıma asgdkfjasjs
Ben hiç öyle futbol oynayabilen biri değildim dışarı çıkardım bizim yanda lise ve orta sınıfları ayrı binadaydı liseye girerdim asansörde otururdum sevdiğim kişiyle
Tüm okul oyunlarını oynardık; çok zevkliydi 😊
saklambaç ve hırsız-polis ha bi de vampir-köylü
@intimacyy hırsız polisin vampir köylü versiyonu
@intimacyy yok yaa
Genelde seksek ve ip atlama.
kızları döverdim teneffüslerde jxjdsjsksk
Valla biz her teneffüs maç yapardık 😀
İp atlardık sek sek, yerden yüksek oynardik :")
Ayağımın altı 36 vardı be herkes bilmez 😅
Şişe çevirmece, bazen uzun eşek
Üçgen ❤️ Aga be ne oynardım 😂
Simit ya da uzun eşek oynardık genellikle.
biz sınıf maçı yapardık hep :)
Uzun eşşek maç yapardık yakartop vs.
Seksek yakalamaç futbol yedikule bilye
İkariam oynardım mobil oyun
Yakar top
Seksek ve voleybol.
simit uzun essek maç
satranç tarzi küçük bir oyunu
Seksek çok oynardık
Hırsız polis :)
bacaklarımaz ip bağlar ip atlardık 🥺
Simit, saklambaç, uzun eşek, Futbool
Yerden yüksek
Misketlerle kuyu veya üçgen oynardik
Maç, voleybol falan
Köse kapmaca falan oynardık biz :)
Eşşek uzun
Her şeyi
Ustam ölmüş ben satarım vardı
üçgen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?