1.sınıf öğretmeniyim, sınıf çok dağıldı. Ne yapacağım, sınıf düzelir mi?

Hocalarım yeni okulda resmen katliam yaşandı sınıfta. Çocuklara ikindi yemeği diye bi şey koymuşlar çerez falan dağıtıldı ama o çocuklar o çerezleri yerlere attılar param parça yaptılar dinlemedi bazıları döktü bir kaçı üstüne bastı. Sınıfta bir davranış panosu vardı çocuklar çok uğraşmasına rağmen düştü ve öyle kaldı ben de kaldırmadım koydum Atatürk yanına. Ne bu Allah aşkına napabilirim. Yeni öğretmenim ama napacağımı bilmiyorum gerçekten Sudan çıkmış balık gibiyim. Çalışan kadınları çağırdım onlar da geldi hocam noldu burada dedi çok utandım gerçekten bir sınıfa sahip çıkamadım. 1. sınıflardı

1.sınıf öğretmeniyim, sınıf çok dağıldı. Ne yapacağım, sınıf düzelir mi?
Cevapla