Bilgisayar işletme operatörlüğü kursuna giden var mı, memun musunuz? Sertifika aldıkdan sonra işe girme şansınız oldu mu?

Bilgisayar isletme operatorlugu kursa giden var memunmusunuz guzel mi selfika aldikdan sonra ise girme sansin oldumu?

Bilgisayar işletme operatörlüğü kursuna giden var mı, memun musunuz? Sertifika aldıkdan sonra işe girme şansınız oldu mu?
Cevapla