KYK odam 6 kişilik olmuş. Ranzada alt mı yoksa üst mü daha iyi?

Sizce ranzada üstte olmak mı iyidir altta olmak mı?

KYK odam 6 kişilik olmuş. Ranzada alt mı yoksa üst mü daha iyi?
Cevapla