Yurt odam 6 kişilikmiş. Bu şartlarda yapabilir miyim?

Bi de uykusu hassas bir kızım sabah 8den sonra uyumayı zaten unutuyum da ya biri horlarsa ve 6 kişi içinde ya biri ossurursa bi de ranzalı sistem nedir ya. Banyo da pis olur hep 6 kız banyo yapacak hep kıl olur

Güncellemeler
+1 yıl
4 sene önce başka şehirde üni kazanmıştım 5 yıllık olduğu için bu sene son senem ve 4 sene önce bile Kyk yurdu 3 kişilikti. Hocam bu ülke gittikçe geriye gidiyor ya
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl bi ülke olduk😄 inşallah gece ossuran horlayan burnundan nefes sesi çıkartan olmaz amin
Yurt odam 6 kişilikmiş. Bu şartlarda yapabilir miyim?
Cevapla