Kariyerim yok isim yok kötü hissettiriyor?

bir şekilde her kesten uzaklaşıp yurt dışına gitmek istiyorum insaat mühendisiyim nasıl yaparım en kolau şekilde Ya da Türkiye de Nasıl kariyer yaparım? Tek basına yaşayabilirim

Kariyerim yok isim yok kötü hissettiriyor?
Cevapla