Agno 1.80 olunca mı üst sınıfa geçiyorsun yoksa 2 olmak zorunda mı?

Hangisi doğru ya

Güncellemeler
+1 yıl
..
Agno 1.80 olunca mı üst sınıfa geçiyorsun yoksa 2 olmak zorunda mı?
Cevapla