Çalıştığım kafede patronum ben hariç herkese çok iyi davranıyor, sebebi ne olabilir?

Kafedeki çalışanların hepsi bir şekilde arkadaşı bir tek ben çalışan olarak tanışmadan girdim bir tek sözü bana geçiyor gibi beni terslemeye çalışıyor bazen ezmeye çalışıyor kimseye davranmadigi şekilde bana davranıyor yani ben bişey sorunca ters cevap veriyor başkası aynı soruyu sorunca normal sıkıntıya giriyorum artık niye yani işimi de yapıyorum gercektne

Çalıştığım kafede patronum ben hariç herkese çok iyi davranıyor, sebebi ne olabilir?
Cevapla