Atanmak için İstanbul mu yoksa Doğu mu daha iyi?

İstanbul'da bir süre ücretli öğretmenlik yaptım. Sınıflar çok kalabalık ve çocuklar çok şımarık. Henüz yeterince tecrübeli bir öğretmen değilken beni zorlayabilir. Ama Doğu da uzak. Uzak yere gitmeye pek cesaretim yok. Siz ne düşünüyorsunuz? Bir akıl verin

Atanmak için İstanbul mu yoksa Doğu mu daha iyi?
Cevapla