Üni’de 3 senem bu yüzden kyk çıkmadı bütün eski arkadaşlarım da mezun oldu eve çıkacak kimseyi de bulamadım nabacan ortd kaldım?

Yabancı biriyle eve çıkmayı da göze aldım ama kimseyi bulamadım yok yani özel yurtlar ev parası istiyo aşırı pahalı ayrıca yemek yok okula uzak yol parası var bide özelde izmir’de okuyorum bu arada fakülte ilçede küçük biyer o yüzden bu sorunlar var son senemde ortada kaldım okulu bitiremicem kalacak yerim yok önerisi olan veya bilmediğim bişey bilen varsa lütfen bi fikir?

Üni’de 3 senem bu yüzden kyk çıkmadı bütün eski arkadaşlarım da mezun oldu eve çıkacak kimseyi de bulamadım nabacan ortd kaldım?
Cevapla