Üniversitem bana sebebini bilmediğim bir nedenden dolayı harç ücreti çıkardı. Harç neden ödenir?

Ben ege Üniversitesinde okuyorum ve 3. Sınıf öğrencisiyim. Bugün de ders kayıt yenilemenin ilk günüydü. Neyse derslerimi seçtim ve seçtiğim dersleri onaya göndermek üzereyken harç borcumun olduğunu gördüm. Güz dönemi için 378 tl lik bir harç borcu çıkmış bana ve sebebini hiçbir şekilde bilmiyorum. Devlet Üniversitesinde okuyorum ve benim bildiğim kadarıyla harç borcu sadece dönem uzattığında ya da 2. Öğretim olarak okuduğunda ödeniyor. Bende bu durumlarda yok ve sebebini bilmediğim bir durum için harç ücreti ödemek zorunda bırakılıyorum yoksa sistem kayıt yenilememe izin vermiyor. Üstelik bu harç borcu sınıfımdan sadece bana çıkmış. Sebebi ne olabilir sizce?

Üniversitem bana sebebini bilmediğim bir nedenden dolayı harç ücreti çıkardı. Harç neden ödenir?
Cevapla