Eskiden öyle değildim. Daha aktif ve çeviktim.
Bu durum canımı sıkmaya başladı. Benim durumumda olanlar var mı?
Bu durum canımı sıkmaya başladı. Benim durumumda olanlar var mı?
Kafein al bol bol
Ve vitamin hapı kullan
Takviye haplar alıyorum
Masa başı işse öyledir. Spora vakit ayırman gerekiyor kasların güçlenmeli bol protein tuket
Bol protein alıyorum da spora ayıracak vaktim olmuyor :/
Spor şart. en azından eve dönüşte bir koşu yürüyüş yap
Keşke vaktim olsa
Vakit her zaman vardır ya en azından yarım saat akşam yarım saat sabah boşluk oluştur istesen her türlü yaparain iki dambıl al 5 er kiloluk Pamela reif aç internetten boyun kasina kadar gelisir bir hafta dayan sadece farkı gör 👌
Denemeye çalışırım 🙏
İyi geceler başarılar diliyorum
Cevap
11Cevap
Milletimiz tembel olmuş çünkü
Eskiden sıcakta tarlada çalışan gençle
Şimdi oturduğu yerden para kazanmak isteyen genç farkları..
İş beğenmiyorlar
Bir nebze doğru bu
😂 Şimdiki aklım olsa bu bölümü seçmezdim
Alakasız yorum yapmışsın
İş beğenmemek değil olayı
Belirli süre sonra kas tembelliği yaşıyorsun ve sağlığını etkiliyor
Yorum yapmak içinde yorum yazmayın
Bende mesleğimi seviyorum ama bitirdi beni
:/
Ne iş yapıyorsun
Demiştim
Zor ama... Sabah sporu.
mesleğini yazaydın🤷♂️para biriktirdiysen bırak..
Memerum
ee millet mabadını yırtıyor memur olmak için.. devam et, yılmak yok, yola devam.
😂😂😂 Yola devam
öyle🤷♂️😀
pc başımı
Evet
Oturduğum yerden nasıl spor yapacam 😂 Vaktim yok
Küçük şehir yürüyüş yapacak alan bile yok
Mesai bitmiyor eve iş getiriyorum
Pc nin başından gece 11 kalkıyorum
İşin ne
Ne is yapıyorsun
Meslek nedir
Memurum
Boy kilo nasıl
1.65/55
Kilon falan da ideal 😳🙄
Sorun onda değil ki
Hareketsizlik
Yavaş yavaş hareket etmeye alıştır kendini
Ne iş yapıyorsun
Memurum. Masa başı iş paso
Nesi güzel. Hiç sağlıklı değil ki bu durum
spor yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?