Grafik tasarım okuyorum daha 1. Sınıfım ve okulların açılmasına az kaldı çok masraflı bir bölüm mü?

Her bölüm zordur orası ayrı ama sürekli masraf yapmak için değer mi emin değilim. Zam da olduğundan her şey pahalı oldu. İlk sene okuyup yapamazsam 2. Seneyi dondurup tekrar sınava girmek mantıklı olur mu? BESYO istiyordum, tutmadı..

Grafik tasarım okuyorum daha 1. Sınıfım ve okulların açılmasına az kaldı çok masraflı bir bölüm mü?
Cevapla