Bu sene 2 yıllık bir bölümde üniversiteye yerleştim okulu bırakıp yeniden yks hazırlanmak daha mantıklı mı?

şu an okuduğum önlisans bölümünden memnun değilim. Okulu dondurup mu yoksa okulu bitirip öyle mi yks ye hazırlanmalıyım

Bu sene 2 yıllık bir bölümde üniversiteye yerleştim okulu bırakıp yeniden yks hazırlanmak daha mantıklı mı?
Cevapla