Naif biri olduğum için işe alınmadım. Ne düşünüyorsunuz?

Bir fabrika benim cvmi inceleyip beni iş görüşmesine çağırdı. Çok ama çok uzak bir yer. Gittim ve dalga geçer gibi "Biz tecrübeli arıyoruz ama" dediler ve. Çok naif birisiniz bu işi yapacağınızdan emin değiliz dediler. Zaten cvde benim tecrübeli biri olmadığım açık açık yazıyordu. Boşu boşuna günümün 5 saatini yollarda harcayıp eve akşam döndüm.

Naif biri olduğum için işe alınmadım. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla