Ne okursak okuyalım işsiz kalacağız ama önemli olan kendimizi geliştirmek değil mi?

Her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Hukuk mesela mezun olduktan sonra işsiz kalırsın hiçbir şey olmaz diyen bir sürü insan var. Bu sene annemin çalıştığı yerde muhasebecilik yapan 43 yaşındaki adam mezun olup staj yaptıktan sonra işten ayrıldı ve yeni işine başladı. 43 yaşındaki adam yapabiliyor da biz niye yapamıyoruz
Ne okursak okuyalım işsiz kalacağız ama önemli olan kendimizi geliştirmek değil mi?
Cevapla