Bu yapilan haksizlik degil mi KScanlar okursanız sevinirim?

4 sene once ise girmistim. İlk etapta asgariden bi tik dusuk maasa calistim, yol vermedi yemek vermedi. Bir seneye yakin boyle idare ettim. O sene Yilbasinda herseye zam gelince banada zam yapar diye dusunmustum ama yine asgariden dusuk vercegini soylemisti patron. Sonra konustum ikna ettim asgari almaya basladim sonraki yillardan asgariden bir tik daha yuksek almaya basladim. Yol ve yemek de verdi. Ama su an kendi istegimle isten ayrilmak zorundayim. Yeni eleman aldi ofise. Ve yeni gelen dirrkt asgariyle hatta asgsrinin ustunde vercegini dusunuyorum+yol+yemekle basladi. Bu bana haksizlik degil mi. Kendim istegimle isten ayrilcagim icin aslinda kidem tazminati haketmiyorum ama isteyecegim madem herkese parasi var bana da versin. Cok sinir oldum bu duruma. Beni neden daha dusuk sartlarda calistirdi.

Bu yapilan haksizlik degil mi KScanlar okursanız sevinirim?
Cevapla