
İşler iyi gidiyor ama ürün alırken çok dikkat ediyorum. Benim hoşuma gitti ama siz alıcı gözüyle bakar mısınız?

İşler iyi gidiyor ama ürün alırken çok dikkat ediyorum. Benim hoşuma gitti ama siz alıcı gözüyle bakar mısınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Evet alınır bu ülkede her ürünün bir alıcısı vardır gadası
Evet satılır bence
Beğendim ben şahsen siyah rengini alırdım eğer bunlara bakacak olursam
Teşekkür ederim canım ❤️
Renk tonlarına dikkat etmelisin timsahın rengini arkaplana göre değiştirirsin daha güzel ve oturaklı olur. Koyu yeşile koyu arkaplan gitmez. Graphic designer konuşuyor😊
şahsi fikrim ben almazdım tebrik ederim zamanında ben de ticaret girişiminde bulundum ama battım umarım çok iyi yerlere gelirsin
Çok güzeller, kitap gibi de katlamissin, super.. Her platformda sayabilirsin
İyi yapmissin helal olsun..
Desensiz ürün mikro desenli görseldeki gibi buyuk desen gibi seçenekleri arttır o zaman güzel para kazanırsın.
Benlik değil ama her malın bir alıcısı var. Tebrik ediyorum, umarım çok başarılı olursun
Güzel girişimcilik, başarılar 🌸 sarılır neden satılmasın ki? İlgisi olan mutlaka vardır
Baskı makinası alıp sade aldığınız ürünlere kendi tasarımlarınızı ya da daha fantastik tasarımları basarsanız müşteri potansiyeliniz daha da artacaktır
Hayırlı işlerin olsun.
Ben almazdım tarzım değil
Allah muhafak etsin bol kazançlar ürünler güzel görünüyor
İnternetten mi satış yapıyorsun? Tek ürünle gitme çeşitliliği arttır
Henüz İnternet satışım yok. Tshirt, gömlek, ayakkabı satışı yapıyorum bay bayan çocuk
Vitrin neresi peki satışları nereden yapıyorsun
Almazdım sanırım ama şeyler güzel meme falan yapıp bastırıyolar
Bu ürün cocuklara hitap eder ama yetişkinlere yönelik de satiyorsan daha da iyi
Kendi işini nasıl kuruyorsun sermaye mi?
Anlamadım sizi
Sermayen var mı?
Bir ara bende yaptım satılacak ürünler olursa urun fark etmez satılır 😊😊
Hayırlı işler bol kazançlar dilerim
iyi reklam vermen lazım
Gayet güzeller. Hayırlı kazançlarınız olsun
Çok güzel olmuş devam ke
Çok güzel görünüyorlar hayırlı işler bol kazançlar
iyi reklam yaparsan satılabilir
Fiyata bağlı olaraktan giyerdim
Farklı desenler deneyebilirsin
Erkek çocuklara gider
Benim tarzım değil
Bol kazançlar dilerim
Kolu lastikli olmasa alırdım yahu
Helal sana devam et
tasarımları güzel duruyor
Satılır
Yermez