Huzur önemli. Kazandığım paraya göre giderlerimi dengelerim.
Para için çalışıyorum, huzursuzluk olsa da stresi çekerim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çalışmamış olduğum için ikinciyi de seçmiş olabilirim ama bu zamanda para da olmadan olmuyor. İş arıyorum ama şu an tamamen para odaklı düşünüyorum. Dışarıda her şey ateş pahası. Yeter ki para gelsin diye bakıyorum. Eskortluk harici her türlü çalışırım.
Önceki iş yerimde hiç huzurum yoktu. Patron işyerine adım attığı anda cidden kalbim sıkışıyordu. Tüm iş yükü benim üzerimdeydi, üstüne kişisel işlerini de yaptırıyorlardı (patronun karısının kargosunu almak gibi veya patronun arabasını sanayiye götürmek gibi) ama sıfır hata olsun istiyorlardı. Kendi ağzıyla "çalışanı översen işi salar" diyordu. Daha neler neler. İşten ayrıldım, şu an da hemen hemen aynı kazanıyorum ama huzurum yerinde en azından. Hiç böyle şeyler yok, patron geldi gitti gerginliği yok, gereksiz işyükü yok. Velhasıl önemli olan huzur
Anne baba oğul ve abla çalışıyorlardı. Bundan sonra en iyi maaşı bile verseler aile işletmesinden uzak dururum
Aynen öyle, birinin dediğini yapsan diğeri kızıyor, sonunda hiçbirini yapmıyorsun😃
Huzur önemli tabii ki de. Anlaşamadığım insan oldu mu çok sinirlenirim ben direkt ayrılırım
Konuşabilir miyiz rica etsem bir şey demem gerek
Cevap
15Cevap
Para için çalışıyorum, huzursuzluk olsa da stresi çekerim.
Para bir yere kadar huzurlu işim vardı ama maaş çok düşüktü.
İşimi değiştirdim şimdiki işim stresli ama bir şekilde hakkından geliyorum.
Tüm zamanınız evden çok iş yerinde geçiyor para kadar huzurda önemli
Sağlıklı bir ortam sağlıklı beyin ve vücut
Huzur önemli. Kazandığım paraya göre giderlerimi dengelerim
Huzur olmadıktan sonra çalışma hevesi de olmaz
Ben para için çalışıyorum. İşini iyi yapan her insanın biraz stresi olur. Sorumluluk almayı bilen bireyler anlar.
Huzur önemlidir hocam. Huzurun olmadığı yerde sağlık gider ve gelmez.
Huzur önemli tabiiki ancak eskiden çektiğim katlandığım zamanlarda oldu
Benim gibi düşünen azdır lakin ben yine de iyi para eşittir stres diyenlerdenim.
Bunun ikisi de dengede olmalı.
Benim sadece birini seçme imkanım olsaydı parayı seçerdim çünkü hepimiz zaten para için çalışıyoruz
Huzur önemli bence ama para da önemli.
Huzurum yoksa çalışmam
Karşılıklı saygı önemli
Açık bariz anket
Huzur önemli
A deyyorum.🙂
Para kazaniyim yeter
Huzur.
İlk seçenek
Huzurr ya
ikiside olur
Zor bir seçim
Huzur önemli
Huzur ve para
Huzur önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?