24 yaşındayım, kariyerime öncelik verdiğim için güzelliğini harcıyorsun diyorlar. 🙄 Saçma değil mi?

24 yaşındayım, eğitimime çok önem verdim hep. şimdi de kariyer yapmak için uğraşıyorum. sosyal bir hayatım var ama sevgilim yok, hiç olmadı 😅 olmasını istemedim. uzun zaman da istemem😅 bana güzelliğini harcıyorsun yazık etme kendine diyorlar… bu saçma bir mantık değil mi?

24 yaşındayım, kariyerime öncelik verdiğim için güzelliğini harcıyorsun diyorlar. 🙄 Saçma değil mi?
Cevapla