Erkek arkadaşım 33 yaşında, hala okumak istiyor. Ben evlilik düşünüyorum. Sizce okuması iyi mi?

Erkek arkadaşım 33 yaşında bir üniversite bitirmiş birde uzmanlığı var. Şimdide yazılım mühendisliği okumak istiyor. Ilgisi var. Bir program varmış iki yıllık ama 70000 milyar masraf. Sizce okuması iyimi? Bende evlilik düşünüyordum.

Erkek arkadaşım 33 yaşında, hala okumak istiyor. Ben evlilik düşünüyorum. Sizce okuması iyi mi?
Cevapla