Öğrenmeye bu kadar imkanımız varken neden bilgiye aç değiliz?

Bazıları ekonomi kötü imkan yok vs diyebilir ama bunu katılmıyorum mesela bir tanıdığım 3 senede anadili gibi yabancı dil öğrendi hemde sadece internetten eh bir çoğumuzun interneti var ama genelde boş şeylere vakit harcıyoruz

(genel konuşuyorum öyle olmayanlar mutlaka vardır)

yani merak olsa bence yapılır ama merak nereden geliyor? Neden bir çoğumuz böyle değiliz? Meraklı olmak için ne yapabiliriz?

Öğrenmeye bu kadar imkanımız varken neden bilgiye aç değiliz?
Cevapla