Kendi bölümüm için konuşacak olursam eğer tıp bölümü 30 K sıralamaya kadar geriledi. Eskiden 20 K ile zar zor yerleşilirken , şu an ise durum çok farklı.
Sizce geleceği etkileyen bölümler (tıp , mühendislik vs.) için daha fazla titiz bir çalışma olması gerekmez miydi?
Mesela pilotaj bölümü hem sayılı üniversitelerde var , hem de ilk 5 bin gibi zorunlu sıralama var. Nihayetinde insan hayatı söz konusu. Aynı şey tıp ve mühendislik bölümleri için geçerli olması daha uygun olmaz mıydı?
Sonuçta vasıfsız mühendisler yüzünden geçtiğimiz yıllarda kaç bin insan öldü, tıp gibi bölümün isedüşük seviyeli üniversitelerde eğitime kapatılması gerekirdi...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer