İyi bölümlerin düşük sıralamalara gerilemesinin hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kendi bölümüm için konuşacak olursam eğer tıp bölümü 30 K sıralamaya kadar geriledi. Eskiden 20 K ile zar zor yerleşilirken , şu an ise durum çok farklı.

Sizce geleceği etkileyen bölümler (tıp , mühendislik vs.) için daha fazla titiz bir çalışma olması gerekmez miydi?

Mesela pilotaj bölümü hem sayılı üniversitelerde var , hem de ilk 5 bin gibi zorunlu sıralama var. Nihayetinde insan hayatı söz konusu. Aynı şey tıp ve mühendislik bölümleri için geçerli olması daha uygun olmaz mıydı?

Sonuçta vasıfsız mühendisler yüzünden geçtiğimiz yıllarda kaç bin insan öldü, tıp gibi bölümün isedüşük seviyeli üniversitelerde eğitime kapatılması gerekirdi...

İyi bölümlerin düşük sıralamalara gerilemesinin hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla