Gizli Üye(36-45)+1 yılHangi şehirdesin bilmiyorum ama genellikle KPSS diyecek insanlar ama artık oda çok zor çünkü artık tamamen torpil sisteminin döndüğü mecra oldu. Benim çalıştığım hukuk bürosunda senin bölümünden mezun olanlar var çünkü buralarda daha mesleğinizi yapabilirsiniz ya da noterlerde iş bakabilirsin ama onlarında derdi bitmez
09 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul'dayım artık yprulmak yorgunluktan uyuya kalmak istiyorum eveime gitmek istiyorum mesela bir an önce kendi çalıştığım parayı harcamak istiyorum 🥹
Cevap sahibi+1 yılPeki nerelere başvurdun? Merak etme zaten hukuk bürosunda işe başladığında yorgunluktan ölüceksin :)
Soran+1 yılAhahahahha inşallah ya bir an önce ölmek istiyorum yorgunluktan. buradaki 2 3 hukuk bürosuna
Cevap sahibi+1 yılSerhat Göktaş Hukuk bürosunu arayıp görüşmeni tavsiye ederim eğer evin oraya çok ters değilse başvurduğun ofisleri gönderirsen sana orası hakkında bilgi de verebilirim
Soran+1 yılMaltepe de mi ters değil 🥹. İstanbul Anadolu yakasındayım ben
Cevap sahibi+1 yılBahçelievler de ama sana uzak değil fakat İst olunca renkler değişebiliyor sen yine de arayabilirsin.
Soran+1 yılBahçelievler çok Uzak bana 🥹
Soran+1 yılİstanbul da var mı başka tanıdığınjz
Cevap sahibi+1 yılevet cv gönderme şansın varsa iletebilirim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İş bulsan iyi olur boş kalmakdan iyi bu esnada kpss çalısır atama olursa memuriyete başlarsınız
020 Yorumla
Soran+1 yılİş buldum teşekkür ederim
Soran+1 yılİstanbul Anadolu Adalet sarayı icra bölümünde
Soran+1 yılYok hayır Adalet sarayında Özel hukuk bürosundayım
Soran+1 yılÖzel sektör
Soran+1 yılSiz ne iş yapıyorsunuz
Soran+1 yılBarmen zor iş değil mi, Allah kolaylık versin. Hiç gitmedim tabi öyle yerlere de zordur yani
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim
Ülkede adaletin geldiği son nokta. Elin kaçağı krallar gibi çalışıyor bizim vatandaşımız işsiz...
04 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef🥹 Gerçekten gece gündüz çalıştım emek harcadım herkes gibi.. ama sonuç.. asgari ücrete tamamım 🥹
Soran+1 yıl🥹🙏💜olur mu öyle şey estağfurullah
+1 yıl2 yıllık üniversitelerden zaten pek bir şey olmaz
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 705 cevap paylaştı. Mezun olan birçok kişi gibi sende yakında okuduğuna pişman olacaksın galiba
08 Yorumla
Soran+1 yılPişman olmak istemiyorum 🥹. şu an kasiyer de olsam kendi işimi de yapsam zaten asgarî ücret alacağım ama ben Kendi mesleğimi yapıp asgari ücret almak istiyorum. ki şu anda girsem bir markete çalışırım benim vasfım bu değil ki. asla da küçümsemiyorım bu mesleği yapanları sadece kendi bölümden iş bulmak istiyorum çok mu
Soran+1 yıl🥹 niye ama yapanlar var bazı arkadaşlarımon babasının çevresi çok güzel 22 bine işe girdi
Soran+1 yılMaalesef ki öyle 🥹
Soran+1 yılİş buldum ben 🥲 teşekkür ederim
Eğer imkanın varsa yurtdışını düşünebilirsin.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAbi artık ne okuduğunun bir önemi yok. Bulduğun işe girme devri.
00 Yorumla Bölümün kötü. Gardiyan katip mübaşir olmayı dene onlarda alım oluyor
05 Yorumla
Soran+1 yılİkm filan da beni korkutuyor. Katiplik de yazmak cidden zor. kpss den şansımı deneyeceğim artık
Soran+1 yılDava takip memuru
Soran+1 yıl🥹🥹🥹🥹
+1 yılDaktilocu olamadın mi
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılhangi bölüm olursa olsun bu böyle artık :/
00 Yorumla
+1 yılAsgari ücrete dilencen bi yerde
00 Yorumla
+1 yılNe zaman mezun oldun
0196 Yorumla
Soran+1 yılBu yıl
- +1 yıl
Ekim 2024 te kpss sinavin var
- +1 yıl
Geçen sene kpss girmismiydin
Soran+1 yılYok girmedim hiç. akılszılık yaptım orada keşke girseydim
Soran+1 yılEvet 2024 de gireceğim
- +1 yıl
Ya senin suçun değil valla insana yol gösteren birileri olması lazım keşke girseydin bu yılki alımlara başvuru yapacaktin
- +1 yıl
Cte alımlarında sizin onceliginiz var sanırım
Soran+1 yılEvet kimse yol göstermedi yks den Yeni çıktım o bu şu derken KPSS ye giremedim
Soran+1 yılCte?
- +1 yıl
Ceza ve tevkif evleri
- +1 yıl
Gardiyan olurmusun aklına geldimi hic
Soran+1 yılİkm biraz korkutucu geliyor etkilenirim çok kibar nazik biriyim ben 🥹
- +1 yıl
Neyden korkarssin mesela
Soran+1 yılYani ben onlardan korkmam da kendim de sakin biri olduğum için cezaevi ortamı beni gerer.
- +1 yıl
İdari birimde çalışırsın illa mahkumlarla ilgilenecen diye bişey yok
Soran+1 yılBenim isteğime görw olur mu ki
- +1 yıl
Olur tabi zaten bu bölümleri okuyanlar sizin gibi onlar genelde idari birimde
Soran+1 yılO zaman bakayım 🥹
- +1 yıl
Kpss falan iyi alman lazım geçen sene kacla kapattı baktinmi☺️
Soran+1 yılBen aslında Bilgisayar işletmeni sertifikası alıp bilgisayar işletmeni olarak dq atanmak istiyorum 79 80 ile atanmış
- +1 yıl
Burası baya uzadı😂😂 bana istek atsana kpss hakkindada sana birkaç şey diyeyim bide bir iki bölüm ondan sonra. giderim
- +1 yıl
Korkma valla bende senin gibiyim yaş 28 geldi kimse yol göstermediği için hala kpss yle ugrasiyorum
Soran+1 yılSen ne iş yapıyorsun
- +1 yıl
Kpss hazirlaniyorum benim lisans her sene oluyor
- +1 yıl
Sen hazirlaniyormusun
Soran+1 yılNe güzel ya sizin bölümünüz ne
Soran+1 yılEvet bende hazırlanıyorum
- +1 yıl
Güzel mi? Zaman olarak evet ama zorluk olarak bizimki sizinkinden daha zor ben sbky mezunuyum mesela kpss önlisans ta Türkçe son dört sorusu sözel mantık sizde 2 bilinmeyenli çıkıyor bize 3 bilinkeyenli
- +1 yıl
Bilinmeyenli
Soran+1 yılEvet ortaöğretim bizimkinden kolay. bizimki de sizinkinden. siz kaç puan almıştınız
- +1 yıl
Ben bu sene zorladım çalıştım son 3 ay ama bu seneki sınav geçen girdiklerime göre baya zordu 75 aldim
Soran+1 yılAslında yine de iyi almışsın sözleşmeli personel olmayı ister misin
- +1 yıl
Ne mesela her alım olan yere şartları tasidigim yerlere basvuruyorum
- +1 yıl
82 falan alsaydım ÖSYM tercih dönemleri oluyor ilk tercihte atanirdim
Soran+1 yılTam senin bölümünü bilmiyorum da sadece memur mı olmak istersin yoksa sözleşmeli de olmak ister misin diye sordum
Soran+1 yıl82 de atama oluyor mu iyiymiş dimi
- +1 yıl
Hangi meslek mesela
Soran+1 yılBen KPSS atama nasıl oluyor tam bilmiyorum. yks gibi tercih mi yapıyoruz.2. tercihi filan da oluyor ya
- +1 yıl
Bak senin suçun değil bunları bilmemen
- +1 yıl
Kimse göstermemiş sana
Soran+1 yılYardımcı olacak kimsem yok bu konular da hep ben çabalıyorum
- +1 yıl
Ben yardımcı olurum elimden geldiğince kaynak falan neye çalışman gerektiği hangi siteler hangi hocalar iyi ozldn mesaj atsana yemem seni korkma en fazla engellersin
Soran+1 yılTamam 1 dk
Soran+1 yılBir de şey sorucam sence yetişir mi daha 1 yıl var Temel vatandaşlık bitirdim Türkçe bazı konularım duruyor sözel mantığım iyi fulluyorım.
- +1 yıl
Tarih önemli mat önemli
- +1 yıl
Temelin hiç yoksa baya bastırman lazım
Soran+1 yılTemelim sağlam. ben 80 puan yapsam atanırım hesapladım şöyle yapmam lazım. gk 40 net
Gy 32 net- +1 yıl
Sen 72 netle 80 alıyorsan ben 76 netle falan alıyorum 80
- +1 yıl
Sana bir soru ama netten bakıp cevap verme seviyeni olcucem
Soran+1 yılAhhahahaha tamam söz 🙏
- +1 yıl
2022 bizde çıkmıştı oksizlik kelime anlamı nedir
Soran+1 yılBağımsızlık
Soran+1 yılBu Osmanlı devleti kültür ve medeniyeti konusu
Soran+1 yılKPSS tarih yarıladım bende
- +1 yıl
Bakmismiydin çıkmış sorularq
Soran+1 yıl1. dünya savaşındayım konu olarak
Soran+1 yılYok hayır benim hocamdan çalışıyorum şu an
- +1 yıl
Bilim insanlarını ÖSYM sever el cezeri hangi devlete hizmet etmistir
Soran+1 yılŞöyle düşünüyorum bir de dershaneye yazılmak istemiyorum ama dershane deneme yapıyor ya ayda 2 3 defa filan Ocak ayında yazılayom iyi olur mu sizce
- +1 yıl
Ramazan hoca bir tanedir onun kıymetini bilmek lazim
Soran+1 yılBunu bilmiyorım 🥹
- +1 yıl
Dersane denemelerine tek kayıt olabiliyor galiba onda kayıt yaparsin
Soran+1 yılYapayım mı mantıklı mıı
- +1 yıl
Ocağa kadar bitir konuları ondan sonra full deneme soru coz arada tekrar müthiş olur
Soran+1 yılİnşallah 🥹🥹. sende atanırsın teşekkür ederim
Soran+1 yılLisans KPSS ne zaman oluyor
- +1 yıl
Her sene temmuzda
- +1 yıl
Bak iyi vlcalis hocaların falan iyi olssun
Soran+1 yılDershaneye gitmeme gerek yok değil mi ya
Soran+1 yılBizimki Ekim ayında oluyor
Soran+1 yılŞubat sonuna kadar tüm konularım biter sürekli deneme çözerim tekrar ederim o zamana kadar da 7 ay kalıyor
- +1 yıl
İşim vardı biraz sen takip atmaya neden korkuyorsun ki bişey yapmicam
Soran+1 yılBilmiyorum kimseyi de etmiyorum ya o yüzden
- +1 yıl
73 mesaj yazmisiz buraya uzun oldu ben yazmam sen simvala ilgili kafana takılanları söylersin cevaplarım o yüzden özelden yaz dedim
Soran+1 yılAnladım niyetin kötü değil ztwen yardımcı oldun teşekkür ederim 🙏😊. KPSS güncel bilgiler için el kitabı alayım mı sizce
- +1 yıl
El kitabı alma bence benim ramazan hocadan cikardigim ders notlarım var Erdal hoca dan vatandaşlık yani videodan dinleyip not çıkardım sonra ezber tabi su gibi ezberlemen lazim
- +1 yıl
Coğrafya hem bayram Meral hoca hem yunus hoca var ondan çalıştım Türkçeyi Aker kartal ve Rüştü hocadan calistim
- +1 yıl
Matematik hiç bakmadim
Soran+1 yılİş buldum x🥹🥹
- +1 yıl
Sen buralarda
- +1 yıl
Kaç gün oldu
- +1 yıl
Hayırlı olsun nasıl iş
Soran+1 yılAdliye de icra bölümünde
- +1 yıl
Valla iyiymiş. Nasil. Oldu
- +1 yıl
Eeee şeyden yaz artık burası uzuyor
Soran+1 yılTanıdık vasıtasıyla
- +1 yıl
Dur sen ozldn yazmayana kadar sürekli diyecem ha hala guvenmiyorsan ohooo hem adliye calisanisin korkarım senden☺️
- +1 yıl
Dm yazzzzzzzzzz☺️☺️☺️
Soran+1 yılYanlış anlama ama sevgilim var yardımcı oldun iyi birisin haber vermek istedim
- +1 yıl
Ben şerefsizlik yapıp sarkintilikmi yapacam ağzımdan kötü laf çıktığını görürsen engelle hemen beni
Soran+1 yılYok sağ ol öyle işte inşallah sende atanırsın
- +1 yıl
Senin nasıl oldu atama değildir deegilmi
- +1 yıl
Gecicimi
Soran+1 yılYok Adliye de Özel hukuk bürosundayım
Soran+1 yılHiç işe girmedim Daha önce heyecanlıyım 🥹🥹 zorlanırım başta pek Bir şey bilmiyorum
- +1 yıl
Sınava kadar çalışırsın ama dersleri ihmal etme
- +1 yıl
Kpss en önemlisi
- +1 yıl
Öğretirler merak etme
Soran+1 yılKPSS kesinlikle çalışacağım çalışıyorum adliye de CMT çalışır mıyım acaba sormadım onu 🥹🥹
Soran+1 yılEvet inşallah güzel geçer her şey
- +1 yıl
Boş zamanonda bırakırlar
- +1 yıl
Sizin sınava 13 ay kaldı bizimki 10 ay
Soran+1 yılBizimki Ekim'de miiii oluyor ne zaman tam
Soran+1 yılİnşallah atanırsın. sen çalışıyor musun çalıştın mı daha önce
- +1 yıl
Ben gk su gibi yapmıştım 2 ay oldu sınava göreli unuttum şimdi güzel bir tekrar şart ama mat ile Türkçe çok çalışmam lazim
- +1 yıl
Düşünsene 2024 ikimizinde atandığı bir yıl oluyor
Soran+1 yılİnşallah 🥹🥹atanırsan yaz mutlaka
Soran+1 yılBen 70 net yapayım tamamım 30 gy 40 gk
- +1 yıl
Nereye yazacam burası silinir. o zamana kadar
- +1 yıl
Sen kardeşim gibisin valla inşallah ikimizde ataniriz
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim sen hangi ildesşn çalışıyor musun
- +1 yıl
Yok kpss baslicam Ekim basinda
- +1 yıl
Nereli olduğumu yazsam herkes görür boş ver
Soran+1 yılAnladım hadi bakalım
Soran+1 yılTamam o zaman
- +1 yıl
Dediklerim aklimdami
- +1 yıl
Aklında
Soran+1 yılEvet aklımda 🥹🙏
- +1 yıl
İkm unutma kpss en az 82 almaya calis
Soran+1 yılİkm maaşları ne kadar acaba 😂😂
- +1 yıl
22 kusur bir arkadaşım ikm
Soran+1 yılMemnun mu ikm den
- +1 yıl
Sana idari birim demiştim ya orada çalışıyor
- +1 yıl
24 saat çalışıyor 48 saat yatiyor
Soran+1 yılKadın mı o da.
- +1 yıl
Erkek sap bu ☺️ kızlarda var tabi o birimde
Soran+1 yılBoyum kilom tutar tâbi KPSS puanı ile başvuru yapıyoruz dimi
- +1 yıl
Boy kilon ne kadar ikm için kadınlarda puan biraz yüksek oluyor 80 en az
Soran+1 yılHmm o kadar puan alırsam mülakat ile uğraşmam bilgisayar işletmeni yazarım direkt 173 67
- +1 yıl
Booy kilon çok iyi zaten son çaren ikm olsun daha iyisi varsa tabiki öncelik o olacak
Soran+1 yılEvet ikm şartı tutuyor en azından
Soran+1 yılSen çalıştın mı hiç özel sektör de
- +1 yıl
Yok yapanam ben özel sektörde patron falan boğuyor beni o işler
Soran+1 yılAilenden mi sağlıyorsun geçimini
Soran+1 yılÖzel sektör de zor ama çalışmak istiyorum bende işi öğrenmek istiyorum
- +1 yıl
Evet ama zoruma gidiyor
Soran+1 yılOlsun sen de ileride ailene bakarsın evlilik filan zor zaten
- +1 yıl
Sen hiç denemeye girdinmi girdiysen kaç net yaptn
Soran+1 yılHiç girmedim ben İlk defa bu sene hazırlanıyorum ama Türkçe de girdim 24 e 6 yaptım matematik de 5 net uğraşsam yapardım aslında vatandaşlık da fulluyorum kendi bölümüm olduğu için
- +1 yıl
İyi gidiyorsun mat önemli onu bastır
- +1 yıl
Keşke senin yılbaşında ve Temmuz ayında falan kaçar nete yukseldigini ogrenebilseydim ölüm olmazsa tabi
Soran+1 yılTarih ve coğrafya da çalışmam lazım yetişir dimi ya
- +1 yıl
Kız koskoca 13 ay var yetişir tabi
- +1 yıl
Tarih ful ezber su gibi ezberlemen lazim
Soran+1 yılDimiiiiiiii 🥹🥹 hadi inşallah
- +1 yıl
Kodlayarak ezber yapsan varya çok güzel oluyor
Soran+1 yılEvet tabiki
- +1 yıl
Gizli valla uykum geldi benim sen yarın calisirsin akşam yazarsan yzarim yazmazsanda canın sagolsun
Soran+1 yılTamamdır görüşürüz
- +1 yıl
Grsrz
Soran+1 yılMerhaba şey sormak istiyorum adliye de özel hukuk bürosu ya daha sormadım da CMT pazar çalışmam dimi ya bir de saatleri nasıl olur
- +1 yıl
CMT ne oluyor tam olarak
- +1 yıl
Cumartesi 😂😂😂 ha yok ama nöbetçi savciliklar oluyor genelde ama calismazsin bence
- +1 yıl
Saatler 5 6 gibi bırakırsın işi
Soran+1 yılBence de özel hukuk bürosu ama adliye de sonuçta CMT pazar çalışmam büyük ihtimalle. zaten hukuk büroları da kapalı oluyor genelde
- +1 yıl
Rahat ol calismazsin nasıl gidiyor iş guzelmi
Soran+1 yılDaha başlamadım haftaya başlayacağım
- +1 yıl
Ben bugün başladın sandım☺️
Soran+1 yılYok hayır bakalım nasıl olacak. uygulamalı hiçbir şey bilmiyorum 🥹
- +1 yıl
Sana bir iki gün anlatırlar. Böyle yapacan diye yaparsın korkmak yok tamammi
Soran+1 yılBir şey daha sormak istiyorum ilk, maaşım ay sonunda ya da ay başında mı yatar herkesle bir. yoksa diyelim ayın 20 sinde başladım 20 sinde maaş mı alırım
- +1 yıl
Asgari ücretmi seninki
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Diyelim her ayın 1 inde maaş aliyorlar senin sigorta girişin yapılır ayın 1 ine kadar kaç gün calismissan o kadar para alirsin
Soran+1 yılÖyle mi oluyor
- +1 yıl
Yes
Soran+1 yılBende aylık çalışırım öyle alırım sandım
- +1 yıl
Belki adamlar her ayın 15 inde alıyor olabilir öyle olursa 1 ay sonra alirsin
Soran+1 yılAnladım yani herkesin ayrı ayrı maaşı yatmaz
- +1 yıl
Yatmaz ☺️
Soran+1 yılTamamdır çok teşekkür ederim
- +1 yıl
İsimsiz ne yapıyorsun uygulamadan yazmaya çalışınca geri atıyor sadece buraya yorum yapınca oluyor bende googleden girip yaziyorym
Soran+1 yılMerhaba, tarih bakıyordum siz tarihte kaç net yapmıştınız
- +1 yıl
Kötüydü 27 soru çıkıyor ben 18 net yapmıştım
Soran+1 yılÇok güzel aşırı iyi yapmışsın benim de o kadar yapmam lazım 🥹nasıl yaptın
- +1 yıl
Değil mat az yapıyorum 7 8 net falan o yüzden diğer dersleri çok iyi yapmam lazım en az 78 net yapilmali
Soran+1 yılTarihten nasıl o kadar net yaptın 🥹
Soran+1 yılBen 78 net yapsam 85 filan geliyor o kadar çok 😂😂71 nete 81 geliyor Yeter bana
- +1 yıl
Benim hedefim inşallah bu sene en az 22 23 net yaapmak ful soru cozecem nasip olursa temmuza kadar benim hocam Ramazan hoca sağolsun ama benim eskiden de tarihim baya iyiydi kodlama yaparak ezberledim isste
- +1 yıl
Gitmezsem irtibatim olursa seninle notlar falan atarım sana bu sene calistiklarim var onlarda duruyor
Soran+1 yılYaa olur aslında. bende benim hocamdan çalışıyorum. inşallah 22 23 net yaparsın 🙏
- +1 yıl
İnşallah yapmam lazım ha matematik biraz fazla yaparsam tarihte daha az net yapsamda olur yine not cikariyormusun
Soran+1 yılHiç tarihten not çıkarmadım video ders notunu okuyup yanına not alıyorum
- +1 yıl
Sen birdan bana güvenip yazmiyorsun buradan başka bir hesap aç sana bu sene cikardiklarimi atayım tarih coğrafya var onları wzberlersin
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🥹🥹🥹
- +1 yıl
Bir iki gün daha burada olurum ondan giderim sıkıldım artık Allah gönlüne göre versin derslerini çalış atanmaya bak hadi selamet le
Soran+1 yılNeyden sıkıldın
Soran+1 yılSıkıldıysaan sormam
- +1 yıl
Senden değil buranın kendisinden ama bir yanım acaba kpss zamanı sen kaç puan alırsın ogrenmekte istediğim için kal diyor bilmiyorum
Soran+1 yılAnladım yazarım sana ben merak etme puanımı
- +1 yıl
Kesin %100 gitmiş olacam cunku 13 ay var beklemem o kadar ama inanıyorum sana yaparsın sen ben ogrenmesemde inaniyorum
Soran+1 yılTamam O Zaman teşekkür ederim her şey için
- +1 yıl
Gitmemin nedeni sen değilsin benden sıkılıp gitti diye düşünme olur mu aksine memnun oldum ama ben nasip olursa Ekim de baslicam artık kpss ye buralar bırakmaz çalışayım adam akıllı çalışıp atanmam lazım
Soran+1 yılÇok naziksin gerçekten, çok güzel düşünüyorsun bende tanıştığıma memnun oldum soru burada duracak yine bir şey olursa konuşuruz. inşallah atanırız 🙏🤗
- +1 yıl
Soru aklıma gelirmi gelirmi bilmiyorum kaç ay sonra gelmese de boş ver sana dediklerimi unutma ikm falan ama son tercihin olsun aklımda kalsın bu kadar Allah'a emanet ol
Soran+1 yılTamamdır teşekkür ederim. ssnde Allah'a emanet ol 🙏🥹
+1 yılbaska bırseyde calıs
02 Yorumla
Soran+1 yılNiye ki bu bölümden mezunum sonuçta emek verdiğim bölümden iş bulmak isterim. alacağım para asgarî ücret bunu biliyorum kasiyer de olsam kendi bölümimden de iş bulsam amaç para değil.
- +1 yıl
o zaman bılemem zor ıs bulman
+1 yılİş yok zaten
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer