Güzellik salonu açtım öğretmenlikten istifa etmeli miyim?

Biyoloji öğretmenliği yapıyorum meslek lisesinde gerçekten illallah ettim 😒

Kucuklukten bu yana hayalim güzellik salonu açmaktı. Küçük mutevazi güzel bi 24m2 güzellik salonu devraldım restore ettirdim gayet güzel oldu 🥰

2 elemanla beraber çalışıyoruz okuldan gelince diğer elemanla yer değiştiriyoruz öyle öyle devam ediyoruz.

kazancim beklediğimden çok fazla sizce öğretmenliği bıraksam pişman olur muyum?

Güzellik salonu açtım öğretmenlikten istifa etmeli miyim?
Cevapla