Güncellemeler
+1 yıl
hemşirelik istiyorum
Arkadaşlar yaz tatilimi ailevi sebeplerden dolayı biraz boş geçirdim az da olsa yine temelim var ama herkes çalışmaya yaz tatilinde başladı daha yeni çalışmaya başladım ama içimde pişmanlık hissi var sizce nasıl bir süreç izlemeliyim sayısalım yetiştirebilir miyim ilk 60k istiyorum obp 87?
knk yetişip yetişmemesine takılma sen şimdi başla bu sene 60 olmazsa iyi çalışırsan seneye çok da iyilerini de yapabilirsin yeter ki başla olmaz yapamam diye erteleme
Cevap
2Cevap
Biraz zor
kismet
Yetişir başla sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?