Yaz tatilini boş geçirdim temelim biraz var sizce yetişir mi yks?

Arkadaşlar yaz tatilimi ailevi sebeplerden dolayı biraz boş geçirdim az da olsa yine temelim var ama herkes çalışmaya yaz tatilinde başladı daha yeni çalışmaya başladım ama içimde pişmanlık hissi var sizce nasıl bir süreç izlemeliyim sayısalım yetiştirebilir miyim ilk 60k istiyorum obp 87?

Güncellemeler
+1 yıl
hemşirelik istiyorum
Yaz tatilini boş geçirdim temelim biraz var sizce yetişir mi yks?
Cevapla