Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik nasıl bir bölüm?

Bu sene tekrardan Yks'ye girdim ve İzmir'de bir üniversitede Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik programına yerleştim. Allah'ın izniyle 2 yıl sonra okulumu bitirdiğimde İzmir'de bir iş bulup orada yaşamak istiyorum, ama Kpss ile falan uğraşmak istemiyorum. O yüzden özel bir hastanede veya sağlık kuruluşunda çalışmayı düşünüyorum. Sizce özel hastanelerde, sağlık kurumlarında tıbbi sekreterlik yapmak nasıl? Ayrıca maaş aralığı ne kadar, alacağım maaş ile İzmir'de bekar biri olarak yaşayabilir miyim?
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik nasıl bir bölüm?
Cevapla