Afad bölümünü de açıktan okuyorum bitirince hemşireliğe geçmeyi düşünüyorum hemşireliğe dgs ile geçince 3. sınıftanmı başlıym?

Afad bölümünü de açıktan okuyorum bitirince hemşireliğe geçmeyi düşünüyorum hemşireliğe dgs ile geçince 3. sınıftanmı başlıym?
Cevapla