Diyetisyenlik ögrencisi kendini geliştirmek i̇çin ne yapabilir?

Bu sene beslenme ve diyetetik bölümü 1. sınıfa başlayacağım ve mesleğimde en iyisi olup yüksek yerlere çıkmak istiyorum. Kendimi geliştirmek için ne yapabilirim okulun yanında? Dil öğreneyim diyorum ama hangisi uygun olur bilmiyorum. Sizce neler yapabilirim

Diyetisyenlik ögrencisi kendini geliştirmek i̇çin ne yapabilir?
Cevapla