Uşak'ta bir kolej öğretmenlere yaz tatili hakkını kullandırmak yerine görev dışı işler yaptırmış. Özel öğretmenlik böyle bir şey mi?

Uşak’ta bir kolej var. O kolejde çalışan öğretmenlere yaz tatil hakkını kullandırmamışlar. Öğretmenlere mazgal temizliği, eşya taşıma, bahçe bakımı, ağaç budama, duvar delme gibi işler yaptırmışlar ve gündeme düştüler. Bu işlerin hepsi öğretmenlerin görevleri dışında...

İsmini vermek istemeyen öğretmen şu açıklamayı yapmış;

"Bu okul açılalı yaklaşık iki yıl oldu. Okul yeni açılmış olduğu için çok fazla eksiği var. Okuldaki teknik eksiklikleri gidermek için birilerini tutmak yerine okulda çalışan öğretmenlere bu işleri yaptırıyorlar. Yeni bir sınıf kurulacak olursa biz kuruyoruz. Masaları, sıraları ve tahtaları biz taşıyoruz. Sınıfı biz boyuyoruz. Pano ve askılara varana kadar biz monte ediyoruz. Görev tanımımızda olmamasına karşın bunu dayatıyorlar. Karşı çıkan olursa sözleşme yenilememekle tehdit ediyorlar. İşten çıkarılanlar da oluyor. Okul bahçesindeki ağaçların budanmasını ve sulama işlemlerini dahi öğretmenlere yaptırıyorlar."

Uşakta bir kolej öğretmenlere yaz tatili hakkını kullandırmak yerine görev dışı işler yaptırmış. Özel öğretmenlik böyle bir şey mi?
Uşakta bir kolej öğretmenlere yaz tatili hakkını kullandırmak yerine görev dışı işler yaptırmış. Özel öğretmenlik böyle bir şey mi?
Uşak'ta bir kolej öğretmenlere yaz tatili hakkını kullandırmak yerine görev dışı işler yaptırmış. Özel öğretmenlik böyle bir şey mi?
Cevapla