Uşak’ta bir kolej var. O kolejde çalışan öğretmenlere yaz tatil hakkını kullandırmamışlar. Öğretmenlere mazgal temizliği, eşya taşıma, bahçe bakımı, ağaç budama, duvar delme gibi işler yaptırmışlar ve gündeme düştüler. Bu işlerin hepsi öğretmenlerin görevleri dışında...
İsmini vermek istemeyen öğretmen şu açıklamayı yapmış;
"Bu okul açılalı yaklaşık iki yıl oldu. Okul yeni açılmış olduğu için çok fazla eksiği var. Okuldaki teknik eksiklikleri gidermek için birilerini tutmak yerine okulda çalışan öğretmenlere bu işleri yaptırıyorlar. Yeni bir sınıf kurulacak olursa biz kuruyoruz. Masaları, sıraları ve tahtaları biz taşıyoruz. Sınıfı biz boyuyoruz. Pano ve askılara varana kadar biz monte ediyoruz. Görev tanımımızda olmamasına karşın bunu dayatıyorlar. Karşı çıkan olursa sözleşme yenilememekle tehdit ediyorlar. İşten çıkarılanlar da oluyor. Okul bahçesindeki ağaçların budanmasını ve sulama işlemlerini dahi öğretmenlere yaptırıyorlar."


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer