Her şeye geç kalmışlık hissi, gelecek kaygısı ile nasıl baş edilir?

Evet bu durum hemen herkeste var ama benim ki daha farklı. Ben çesitli sebepler ile liseyi açıktan okuyorum ve 23 yaşındayım. Lisenin bitmesine 1 veya 2 sene var. Lise bitmediğinden yks'ye giremiyorum. İşe girmek istiyorum ama Meslek lisesi okuduğum için yüzyüze derslerim var ve o yüzden bir iş de bakamıyorum.

Bilgim nerdeyse sıfır hatirlamiyorum dersleri konuları yks'de kendime güvenemiyorum. Çevremdekiler üniyi çoktan bitirdi işe bile girdi ben daha lise bitirmedim. Ne yapıcam sabah akşam bunu düşünüyorum.. kafayı yiyecek gibiyimm

Her şeye geç kalmışlık hissi, gelecek kaygısı ile nasıl baş edilir?
Cevapla