Sevgilim polis ciddi düşünüyorduk. Onu çok seviyorum ama sürekli nöbette geceleri evde yok tatili yok birden bir yerlere gönderiyolar. Ben de öğretmenim zaten denk bile gelemicez evde ayrildim ama çok canım yanıyor yanlışımı yaptım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende doktordan ayrildim bir ogretmen olarak. Bir öğretmeni bence en iyi ögretmen kaldiriyor. Nisanlanma noktasina gelmiştik ayrildim. Iyi hos guzel meslekte gecesi gunduzu yine belli degil. Psikolojik olarak zor. Zar zor izinleri var. Konustuklari ve duyduklari sey surekli hastalik. Ameliyata girecek bilmem ne yapacak. Nobeti vs bitmiyor. Ustune akademisyen olmak istiyordu arastirma gorevlisiydi. Yine arastirma yapma, yine ders calisma falan vardi. Okula akademisyen olsa guzel guzel kizlara ders verecek falan. Doktor oldugu icin kizlari birak, teyzeler bile asiliyor zaten. Yani her yonden eksisi fazla gelmeye baslamisti. Denk gelemiyorduk. Evlensek ne olacakti diye dusundum kocayi evde bulamadiktan sonra. Tatile gitmek isteyecegim yanimda olmayacak, ozleyecegim yanimda olmayacak. Benimde onun gibi bir meslegim olsaydi hadi neyse. Doktor, hemsire, eczaci, dis hekimi, ne bileyim baska bir meslek olsaydi yine neyse. Ama ogretmenlik gibi vakti ve tatili bol olan meslekte bize en yakisani öğretmen oluyor. Sende tatile giriyorsun oda giriyor. Nereye gezmek istersen gez. Yetmiyor kar tatili oluyorsun o da kar tatili oluyor. Yani diger meslekler birbiriyle belki cok sıkıntı yasamaz ama ogretmenler diger mesleklerle sıkıntı yaşarlar bence. O yuzden genelde ogretmenler kendi meslektaslariyla evleniyorlar. Erkeklerin zaten bir ogretmen eş meraki cogunlukla var. Hem eve para getirsin hemde evdeki hizmetini eksik etmesin diye.(keske boyle bir algi olmasa ama boyle) ama ogretmen kadinlar diger mesleklere yonelince sıkıntı yaşıyorlar cogunlukla. Kendi meslegi disinda evlenen suanda calistigim kadin hocalar bile keske ogretmenle evlenseydim dediklerini duyuyorum. Sıkıntı oluyor cunku. Cocuk icin bile sıkıntı. Bizde bir ingilizce ogretmeni var. Karisi sınıf ogretmeni. 2 cocuklari var. Kadin cocuklari aliyor. Önce kendi calistigi okuldaki anaokuluna veriyor 1 sene. Sonra 4 sene kendisi okutuyor. Sonra cocuk ortaokula gecince babaya devrediyor. Baba da 4 yil okutuyor. Sonra lisede de zaten cocuklar kendi basinin caresine bakıyor, sinava giriyorlar zaten, kendi kaderlerini kendileri belirliyorlar. Yani cocuk icinde anne babanin meslektas olmasi iyi olabiliyor. Paslasarak buyutebiliyorlar ve ilgilenebiliyorlar. Yani ogretmensen ogretmen daha iyi olur gibi ama sen bilirsin tabi.
53 Yorumla- +1 yıl
Öğretmene illa öğretmen olacak kısmı biraz saçma olmamış mı
- +1 yıl
Tıpçıların çalışma yoğunluğu hakkında size katılıyorum 🙂
Cevap sahibi+1 yıl@TheLastt11 benim icin boyle. Öğretmeni ogretmenden baska anlayacak meslek grubu yok cunku. Zaten tum ulke uzerimize geliyor. Ne iş yapiyorsunuz ki, tatiliniz bol, işe gittiginiz mi var vs diye. Bir de eşinde farkli meslekte olup bu kafadaysa sıkıntı olur. Ogretmenden baska da bu kadar vakti olan baska meslek yok. Özellikle tatillerde iki tarafinda tatil olmasi bence önemli. Diger turlu 20 gunluk izni olan biriyle evlendiginde ne dogru duzgun bir yere gidebilirsin, ne tatilin tadini cikarabilirsin. Cocuklarla kalakalirsin oylece. Cocuklarin babalarini da gormeye hakları var. Surekli işte olan bir baba hem cocuk icin hem anne icinde zor. Ben kendi meslegim dışındaki kisilerle sevgili olunca bunu anladim yani. Evlenirsem ögretmenle evlenirim muhtemelen. Illa olacak demedim. Olursa daha rahat olur dedim. Yoksa isteyen istedigiyle, istedigi meslekteki kisiyle evlensin. Sonucta bu ulkede uniforma asigi kadin ogretmenlerde var. Polisle, askerle, akademisyenle, doktorla, aavukatla evlenen ogretmen hanimlarda var. Ben kendim icin uygun olani ve ogretmenlik meslegi icin ogretmen-ogretmen iliskisini daha uygun ve rahat buldugumu soyledim. Bunlari da yasadim cunku. Ogretmen ve doktor iliskisi cok zordu açıkçası. Doktor benzeri sektörler hep boyledir zaten. Güvenlikle ugrasanlar boyledir, diger saglik sektorundekiler boyledir. Ben bu sekilde dusunuyorum illa olacak demedim. Kimi kadin hocalarda kendi mesleginden istemiyor. Ayagimin altinda cok dolanmasin, erkek dedigin evde cok bulunmaz, gitsin çalışsın diyenlerde var. Tercih meselesi. Ben kendi acimdan uygun olanı soyledim sadece
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılHaklısın, burada gereksiz romantizm kasanları ciddiye alma. Evdeki karıları için kılını kıpırdatmaz onlar. Şimdiden sorun oluyorsa ilerde sorunlar daha da büyüyecektir. İlişki daha da ilerlemeden iki tarafın da birbirinin zamanını çalmadan yeni yollara yönelmesi daha iyi. Her ilişkinin dinamiği farklı, her ilişki türünü herkes kaldıramaz. Benim de eşim uzun görevlere gidiyor ama özlem ve başına bir şey gelir mi korkusu dışında bir derdim pek olmuyor çünkü yalnız evde zaman geçirmeyi seviyorum. Hem bazen onun ailesi veya benim aileme gidiyorum çok daralırsam. Ben de zor bir kadınım eşim de. Düşününce bizi bizden başkası idare edemezdi. Bir de ailesi şeker gibi. Bunun şansını da değerlendiriyorum.
00 Yorumla
+1 yılHer ilişki, kişisel tercihlere ve değerlere dayalı olarak şekillenir ve sonlandırılır. Sevgilinizin polis olması, sizin için bir ilişkiyi sonlandırma nedeni olarak kabul edilebilir, ancak bu kişisel bir tercih meselesidir ve haksız veya doğru olup olmadığına dair kesin bir yanıt vermek mümkün değildir.
Herkesin bir ilişkide aradığı şeyler farklıdır ve kişisel deneyimler, tercihleri etkileyebilir. İlişkiyi sonlandırmadan önce, duygusal ve mantıklı nedenlerinizi değerlendirmek ve kararınızı kendiniz ve ilişkiniz için en iyi olanı olarak görmek önemlidir.
Unutmayın ki bir ilişkiyi sonlandırmak, kişisel refahınızı ve mutluluğunuzu koruma hakkınızdır. Kararınızı kendinize ve duygusal ihtiyaçlarınıza saygıyla yapmalısınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKomando sanki adam normal memur işte evet tatilleri yok çalışma saatleri esnek ama bu tamamen görev yaptığı yerle ilgili bir durum, bu sebeple ayrılmak çok mantıksız siz de polis veya sağlık çalışanı olsanız anlarım ancak günün yarısında zaten evdesiniz
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
46Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılMantıklı karar vermişsin gadası
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılsiz haklısınız kesinlikle.
00 Yorumla
+1 yılevet haksızsın ve ayrıca ben onu gerçekten sevdiğini de düşünmüyorum sevgi bu değil yani ya sen sevgiyi yanlış biliyorsun ya da sana yanlış öğretmişler böyle sevgi olmaz sevgi dediğin şey ne olursa olsun sevdiğinin yanında olmaktır sonuçta bu onun mesleği buna yapabilecek bir şeyi yok yani elinde olan bir şey değil bu eğer elinde olan bir durum olsaydı haklısın derdim çünkü o zaman sana isteyerek zaman ayırmıyor olurdu ama öylede bir durum yok ortada o yüzden gayet de haksızsın sevginde gerçek değil bana göre
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 457 cevap paylaştı.
+1 yılKarakolda filansa saati bellidir ama onda da yine yer değişimi oluyor🤔 çok sıkıntı🤔 sabahki nöbet yerini gecenin üçünde haber veriyorlardı sivillere 🤔 hergün başka yerde bayramı tatili yok🙄 Zihin olarakta çok tuhaflar iletişim kurmak sıkıntı onlarla😏 onca olay görmenin etkisi olarak herşeye şüpheci yaklaşmaları seninle muhabbet ederken kendini sorgu odasında hissetmen🙄 peşi sıra 100 soru sorma taktiğini sana uygulaması ve kaba saba olmaları🙄 çekilecek çile değil ben yapamam kurtuldum ben o toptan😂
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim sevgilim de polis hem de dogu da Allah'ım onu benim başımdan eksik etmesin ayagina taş degmesin Rabbim korusun ondan vazgecmek mi asla imkani yok onunla mutlu olduğum sürece dağın basinda yasamaya bile hazirim evde yalniz kalmak mi? Elinde sonunda kapiyu çalıcak onu beklemenin heyecanını dünya da hic bir seye değişmem zaten evli olanlar gece gitmiyor gitse bile de bizim icin gidicek ailesi icin sen sadece kendini düşünmüşsün bencillik etmişsin bence yol yakınken dön tabi halen aynı kişiyi bulursan..
00 YorumlaSorun mesleğin senin hayatını etkilemesi. Doğru bir tercih yapmışsın. Bende olsam eşimin böyle olmasını istemem. Az çok kafa yapısının da uyuşması lazım. Sonuçta güvenlikçi. Olaylara ve kişilere pek sağlıklı bir gözle bakabileceklerine bile inanamıyorum. Bazıları bildiğin beton gibi duruyor. İnsan mı makine mi belli değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç unutmam İngilizce hocamızın bize bir lafı vardır senelerden beri kulağında küpe olarak kalmıştır ne polisle ne subay komutan o tarzdaki kişilerle evlenmeyin sakın demişti aşırı sinirli ve 7/24 evine gelmeyen kişiler demişti kötü söylemek için demedi ama çok zor demişti çok zor
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim sevgilim de hava astsubayı çalışma şekli olarak rahat. Bir tane devresi hemşire ile evli ve eşiyle neredeyse hiç gorusemiyor. Bekar hayatı gibi de hayat yaşıyor. Yani erkek arkadaşları ile gidiyor gezmeye ki gezmeyi de seven birisi. Bunları düşününce ben de doğru olanı yapmışsınız. Zor bir meslek evet ama bu hep böyle olacak ve gerçekten çok güçlü bir kadın olmak gerekiyor bu evlilikte...
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 471 cevap paylaştı.
u +1 yılSevgili olmadan önce bunu bilmiyor muydun? Çocuğa umut verip gitmek bu.
53 Yorumla- +1 yıl
Sonunda bizi anlıyan biri 👏
Soran+1 yılSevgiliyken polis değildi ki meslektaştık ben atandim o atanamadı polis oldu sonra
- +1 yıl
Sonra'dan polis olması bu gerçeği değiştirmez. O zaman en baştan polis olduğunda ayrılacaktın.
Benimde dayım polis eşi doktor, dediğin gibi zar zor denk geliyorlardı ama seviyorlar birbirini 🤷🏻♀️ ve ben kendi hayatımda dâ olmak üzere şunu söyleyeyim... Sevgi aşk meşk sadakat ve saygı oldukça mesafelerin hiiiç bir önemi yok🤷🏻♀️
00 Yorumla
+1 yılSenin canın daha çok yanacak , bende beni seven iyi güzel samimi kızı bırakmıştım bir daha onun gibisi gelmedi elimizde olanın kıymetini bilmeliyiz daha iyisi bizi beklemiyor
10 Yorumla
+1 yılBende öğretmenim öğretmene goretmen gider vardiyalı işler yapan kişiler bizi yorar çünkü zaten veliler problemli çocuklar şımarık çoğu aile terbiyesi bile almamış (ben ergenlerde bahsediyorum) zaten yoruluyorum derlesecegimiz bizi anlayan bizim meslekten olur
00 YorumlaDoğru bir karar ama geç verilmiş bir karar. Neyse zararın neresinden dönersen kâr diyelim. En azındandan gerçekçi davranmışsın. Keşke çok ilerlemeden bitirseymişsin.
00 YorumlaEn büyük jüri; elalem. Ne güzel kız derdini paylaşmış işte dert paylaşana sen şöylesin böylesin mı denir. İğrençsiniz canlar iğrenç
00 Yorumla
+1 yılSonun kadar haksızsın. En başından durumu biliyodun. Ciddi yola girip satmışsın. Kaypaksın. Döneksin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen haklısın. Herkes kaldıramayabilir çok normal.
Ayrıca seviyorsun diye onun bozulmuş veya bozulacak psikolojisini ve kaprislerini de çekmek zorunda değilsin.10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 925 cevap paylaştı. Enteresan bir kafa yapınız var, adamın suçu yok sonuçta.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlişkinin başında bunu bilmiyormuydun devam ettiremiyceniz yola çıkmayın karşı tarafa yazık kul hakkı oluyor bu
11 Yorumla
Soran+1 yılSonradan polis oldu başta meslektaştık
+1 yılSendwn kurtulduğu çok iyi olmuş Aslanım bulur illa ki adam akıllı birini :)
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜzülme zaten asker veya polis hep öğretmen arıyor işi rahat hem para getiriyo hem çocukla felan ilgilenir diye (iş rahat olduğu icin) onlar böyle düşününce ayıp değil sen düşününce mi ayıp
14 Yorumla- +1 yıl
Yanlış dusunce
- +1 yıl
Ne alaka adam karpuz mu seçiyor 2 milyon öğretmen 250 bin polis var ülkede illaki denk geliyor adam sevmiş olamaz mı her şey pragmatik değil hayatta
- +1 yıl
Denk gelmek mi 😁😁 10 kadar samimi polis ve asker arkadaşım var. Hepsi yıllardır öğretmen ya da hemşire düşürmeye çalışıyor 😂
Cevap sahibi+1 yıl@der_Hauptmann en az 10 polisin ağzıyla duydum ya ev kızı alsınlar hadi seçmiyorlarsa
Mantıklı bir yaklaşım şekli geleceğini kurtarmışsın boş ver yine seversin.
00 Yorumla
+1 yılÇok seviyorum deyip ayrılıyorsan , bi zahmet sevme kimseyi
00 Yorumla
+1 yılBence gerçek bir sevgi bağlı bir ilişki varsa yazık olmuş
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu bir tercih. Yanlış mı doğru mu bunu zaman gösterecek. Onun mesai düzeninden dolayı onla beraber olmamayı seçmek seni kötü biri yapmaz ama severek ayrıldıysan da ayrılık acısı kaçınılmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kurumsal bi firmada çalışıyorum eşim polis birbirimizi göremediğimiz gün bile oldu ama arada gerçek sevgi, bağ varsa bu durumda özlem duyulur, sahte duygular ise bahane doğurur.
00 Yorumlasenin canın gezmek tozmak istiyor. ciddi düşünüyordum diye kandırma bizi
00 YorumlaYanlış bence. Umarım dilediğin gibi birini bulur ve mutlu olursun.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen de şu an bir polisle flört ediyorum. Bana da hep şiddet eğilimi olurlarmış gibi geliyordu önyargım vardı. Hiç sezmedim ama yine de çok kararsızım
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 635 cevap paylaştı.
+1 yılSen gönül eğlendirmişsin bacım. Kalbin yok sevgin yok git düz memur bul evlen.
00 Yorumla Adam ülke ve vatandaşları için canını Ortaya koymuş. Senin yaptığına bak.
Tamam bedava yapmıyor Bu mesleği, ama herkesin de yapabileceği bir meslek değil.
Savcı olmuş olsaydı aynısını düşünür müydün? Onun da Gecesi gündüzü yok.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani polisliği yeni bir şey miydi? Hiç başlamasaydın o zaman ilişkiye.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet sonradan oldu
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok doğru.. ben de askerleyim günlerce haberini alamıyorum ruhen psikolojik olarak çok yordu.
016 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Nosad senin de mi asker?🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Nosad nerede görev yapıyor
Cevap sahibi+1 yıl@Nosad kaç yaşında?
Aynısı olmasın🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Nosad burada
Cevap sahibi+1 yıl@Nosad he iyiii
Ya çekmiyor hatlar galiba, 3-4 günde bir geliyor
Cevap sahibi+1 yıl@Nosad dır takip atim yaz
Cevap sahibi+1 yıl@Nosad yaz banaa
+1 yılbu sebepten dolayı bırakıyosan yani bu kadar basitse onu hiç sevmemişsindir ya da başka şeyler var onun için bu hayatı yaşamama değmez diye düşündün bıraktın belki de bilemiyorum ama bu kadar basit olamaz yani başka şeyler var bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgilin hırsız olsun mesai saatlerini birlikte belirlersiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmek için gün sayan Adam'ın aşkını kabusa çevirmişşin yazık günah o adama
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAllah'ım nasip et bende polis istiyorum yok adam gibisi var mı gelmedi bu da bulmuş bırakıyor
01 Yorumla- +1 yıl
Denk gelir
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnu boş ver ondan olmaz paramedik olur mu sana
00 Yorumla
+1 yılYavrum Kaldır kollarını teslim ol etrafın sarılı dedikleri bu olsa gerek
00 Yorumla
+1 yılSen onunla ilişki yaşamadan önce polis olduğunu biliyordun böyle zorlukların yasanacaginin farkındaydin çok ayıp etmişsin çok
01 Yorumla- +1 yıl
Sonunda aklı başında birisi
Haksizsiz çünkü gururduyman gerekirken ne sormuşsun vatanı koruyan sevdinide korur
00 Yorumlaçok haklısın polisle evlenilir mi polisle arkadaş bile olmam gururluyum çok şükür
06 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
@Hayatgercek evet yurtdisinda polislik yapiyorum, şartlar ve imkanlar ayni olmasada polis heryerde polistir.
Adam işinde işte daha ne istiyoaun maaşıni alıyor gece klüplerine gitse daha mı iyi
00 Yorumla
+1 yılSiz haklısınız siz polisi hak etmemişşiniz
10 Yorumlabence doğru karar vermişsin
00 Yorumla
+1 yılYaptığın ayıp
00 Yorumla
+1 yıldoğru karar. kesin onu aldatırdın
00 Yorumla
+1 yılAyıdan post polisten dost olmaz
00 YorumlaHaksızsın
Senin ki aşk değil
Menfaat.00 YorumlaPsikolojisi bozuk insanlar mantıklı karar
00 YorumlaO kabul mu etti ayrılamayı?
00 Yorumla
+1 yılBaştan bitmesi iyi olmuş bence
00 YorumlaBen gardiyanım gel benle evlen mk
00 Yorumla
+1 yılSürekli n3 nöbeti
00 Yorumla
+1 yılHaklısınız ve maalesef polislerin durumu zor biraz
00 Yorumlasevseydin bitmezdi zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAyrılabilirsin neden kötü olacaksın ki
03 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum çok üzdüm onu da kendimi de
Cevap sahibi+1 yılAsker ve polisler genelde böyle oluyor
Cevap sahibi+1 yılSonrada mecburen malum durumlar ortaya çıkabiliyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende asker ve polis tercih etmem
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSizib karariniz tabi saygi duyarız
00 Yorumla Sevgilin üzüldü mü bu duruma
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldü çok seviyordu beni evlenmek için gün ay sayiyordu
+1 yıl* sen
06 Yorumla
Soran+1 yılAnlayamadim sizi
- +1 yıl
Ben anladım sizi umarım zengin pçi bulursunuz oda sizin hayatunuzu sever
Soran+1 yılZengin pçi ne alaka anlamadim benim zaten mesleğim var ki ben ne için okudum yıllarca atanmadan kimseyle görüşmedim dahi
- +1 yıl
Sen ne okudun bilmiyorum ama size okulda eğitememişler polise bile saygı duymuyorsun minnetsizsin sevilmeyi hak etmeyen birisin
- +1 yıl
Böyle düşünmeden once aslında polise sormak lazım ev kızı mi öğretmen mi?
- +1 yıl
@Gülşah9702 cevabı belli ayno yola baş koyduklarına göre
- Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Sevgilim polis olduğu için ayrıldım. Düşüncemde haksız mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer