Sevgilim polis olduğu için ayrıldım. Düşüncemde haksız mıyım?

Sevgilim polis ciddi düşünüyorduk. Onu çok seviyorum ama sürekli nöbette geceleri evde yok tatili yok birden bir yerlere gönderiyolar. Ben de öğretmenim zaten denk bile gelemicez evde ayrildim ama çok canım yanıyor yanlışımı yaptım

Sevgilim polis olduğu için ayrıldım. Düşüncemde haksız mıyım?
Cevapla