Kendi mesleğimi yapamıyorum 😕 bari polis olayım en sonunda off. Mantıklı mı?

Devlet işte eğitim yok ekonomik yok her şey berbat !!! 18 yıl okuyorsun çöp. Yazık ya emeklerimize 🙄 napalm polis olurz biz de )

Kendi mesleğimi yapamıyorum 😕 bari polis olayım en sonunda off. Mantıklı mı?
Cevapla