AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Öğretmenlik.
Sırf matematik bölümünde iş imkanları zayıf. Ancak akademisyen olabilirsin.
aslinda tam tersi. ogretmenlik mat bolumu mezunu biri icin seceneklerden sadece biri
Öğretmenlik bölümü sadece matematik bilmekle alakalı değil. Öğretmenlik bölümünde sosyoloji, psikoloji falan da öğretiliyor.
Matematiği bitirince yüksek matematik bilebilirsin ama öğretmenlik yapman zor olacak.
formasyon diye bir sey var bunun icin
ogretmenlik yapmayi dusunmuyorum aslinda. yazilima yonelmeyi dusunuyorum
Var da, aynı şey olsa ayrı bölüm açılmazdı öğretmenlik için. Öğretmenliğin dersleri de daha zor oluyor. Ne kadar kişi var tanıdığım bitirmekte zorlanıyorlar.
ayni sey degil zaten. ama iki bolumun mezunu da öğretmenlik yapabilir nihayetinde
Daha akıllıca olur. Geleceği olan 2-3 meslekten biri yazılım
Çok bilgim yok fakat bence öğretmenliği daha iyidir iş bulma açısından vs. Devlete atanamazsan bile özel okul veya dershanelerde çalışırsın
matematik bolumunde de ogretmenlik imkani var
Matematik bölümü okusan mezun olunca formasyon ile mi imkan var yoksa direk olabiliyor musun?
formasyonla imkan var , ozel ders verebilirsin okurken bile
Yani yinede sen bilirsin eğer hedefim öğretmenlik direk olsaydı hiç formasyon ile uğraşmam direk matematik öğretmenliği okurdum fakat bilmiyorum belki matematik bölümü ile farklı planların vardır oyüzden bir şey diyemiyorum
ogretmen olmak istemiyorum
O zaman Matematik oku en azından pişman olursan formasyon alırsın matematik daha avantajlı bu şekilde bakınca
öğretmen ol bak keyfine
mat bolumunde de ogretmenlik yapmak seceneklerden biri
direkt öğretmen ol
matematik bölümü zordur
ama ilerde yazılım algoritma kod işlerine giricem
dersen mat oku
öğretmen olucam dersen öğretmenlik oku.
ogretmen olmak istemiyorum. yazilima yonelmeyi dusunuyorum
o zaman yazılım oku.
matematik fizik gibi fen edebiyat bölümleri zordur.
yazilim cok yuksek ve her devlet unisinde yok
iyi para kazanmak istemiyosun yani
ömür boyu asgari ücret seviyelerinde para kazanıcaksın öyle mi?
neden okuyosun o zamn gir bi yere çalış okuma boşuna
zor olanı yaparsan kazanırsın
neden bir omur boyu asgati ucret alacagimi düşündünüz ki? zor olani yapmak kazandiriyosa mat bolumunden IT alanina gecilebiliyo , bunu planliyorum ben de. ne kadar ustten ustten bi konusma bu boyle
gerçkeler acıdır
direkt IT oku o mzan
gercekler dediginiz sizin gercekleriniz. imkanlarimi bilmeden omur boyu asgari ucret alacagimi öne sürdünüz. anlam veremiyorum acikcasi. IT bolumu tıptan daha yuksek siralamarla aliyo su an. derece ogrencisi olmak lazim. her devlet unisinde IT yok. oturdugunuz yerden onu oku o zaman demek kolay tabiki. matematik bolumunden yazilima kayilabiliyor dediğim gibi , ben de bunu planliyorum. asgari ucret alir miyim bilmem , IT alaninda calisirken (: siz ne okuyorsunuz? veya hangi alanda calisiyorsunuz
IT mezunları canım mı o kadar derece yapıp mat bölümü okuyanla ayı işi aynı kalite ve aynı parayla yapacak.
benim ne okduğumun önemi yok.
siz soru sordunuz ben de kendi fikrimi paylaştım
e gercekleri konusuyoruz ya , boyle ustten ustten konusunca sizin ne okudugunuzu merak ettim. ama soylemek istemiyorsaniz bir sey diyemem. IT mezunu olmayan yazilimcilar da var , diploma şartı koşulan bi alan bile değil aslinda. onemli olan yazılım ve kodlama bilgisini almak. sanirim alanla ilgili cok bilginiz yok. mat bolumu ile de IT ile de. matematik bolumunde cift anadal hakkiniz var mesela biliyor muydunuz? cift diploma alabilirsiniz. hem IT hem mat mezunu olabiliyorsunuz. zor derseniz buna , e sizin dediginiz gibi zor olani yapan kazanir dimi ama. ben matematik bolumunun zor olmasindan dolayi cogu kisi uzak durdugu icin kiskanildigini düşünüyorum, ustunuze alinmayin. ilkokul matematigini bile yapamayinca hala bazı yetiskinler haliyle cekememezlik oluyo galiba
peki senin hayatın senin kararların
size de alaninizda basarilar dilerim , makine muhendisiymişsiniz
nerden öğrendiniz :)
Mat bölümünü tercih ederdim
neden
Daha kapsamlı bir eğitimi var dersler daha ağır ve eskiden iyi yazışımcılar matematik böl den çıkardı
ben de yazilima yonelmeyi dusunuyorum
I zaman mat bölümü daha uygun olur
Mat öğretmenliği tabıkı
hem de tabiki ha? neden
Ataması kolay canım ilkogretim mat bölümü oku.
Matematik bölümünde bisürü mezun var ve sıralaması çok düşük bi bölüm ugrasırısın
ogretmen olmak istemiyorum ki
Sorunca kendin için sordun diye düşündüm
matematik bolumunden ogretmen olunmuyo zaten , sadece seceneklerden biri. ama sanirim insanlarin bilgisi yok bolumle ilgili , herkes ogretmenlik yapabileceklerini saniyo sadece
Matematik bölümünü ben hiç iyi duyumadım canım yani sen bilirsin
neler duydun
Yüksek lisansın zor olduğunu formasyon almanın zor olduğunu mezun sayısı çok olduğu için kimsenin iş bulamadığını gibi
Zaten sıralaması da çok düşük kötü bi bölüm
50 bin sizin icin nasil bir siralama bilmiyorum. 50 k ile matematik bolumune alan uniler var. yuksek lisans hangi bolumde kolay ki? formasyon almak zor degil , sadece bazi donemler bazi uniler kaldiriyo ama baska bi uni uzerinden formasyonu alabiliyosunuz hatta kolaylik olsun diye secmeli ders olarak eklenebiliyo okurken. hicbir meslekte iş garantisi yok , tıp haric neyi sorsam boş o okuma , işsiz kalirsin deniyo zaten dkwndka. yazilimcilik yapan bi arkadasim var yeni mezun mat bolumunden mesela
Mat bölümü okunanın anlamı yok direk yazılımda okuyabılırsın o alana yöneleceksen 50k benim için iyi bi sıralama değil açıkçası ve sadece iyi ünilerde 50k dır 500 600k bile var mat bölümünde
yazilim icin derece ogrencisi olmak lazim. 50 k sizin icin iyi degil mi? siz ne okuyorsunuz?