Bu durumda ne yapabilirim? Görevlendirme yapmaları gerekmez mi?

Ben okul tercih ederken km göre tercih yaptım. 41 ile gelecek bir okul da yazmışïm ve o geldi. Biliyorsunuz tercih süresi de kısaydı. Ben müdür yetkiliyim ve 1,2,3,4'ü beraber okutacağım. Okul harabe bir halde onu hallederim dedim ama servis yok. (lojmanı da kullanılmaz halde) Okulum sapa kalıyor. Tek başına taksi tut git tarzı yaklaşılıyor. Kadın ve 23 yaşında bir öğretmen olarak nasıl tanımadïğım biri ile gideyim. Hadi taksiyi tuttum kadın olduğumu da bir kenara bïraktım diyelim ücreti 10.000 den aşağı tutmayacak o da şimdilik. Peki beb ne yiyip içeyim kiraya ve yola mı çalışayım? Gerçekten o kadar bunaldım ki. Beni görevlendirmeyle başka okula almaları gerek ulaşımï olan tek kalmadığım bir okula. Bakın işten kaçmıyorum ama insanlar sizi kaderinize terk ediyor. Mesleği bırak git diyor halbuki nasıl meslek aşkım vardı benim. Çok zor durundayım içim daralıyor

Bu durumda ne yapabilirim? Görevlendirme yapmaları gerekmez mi?
Cevapla