Bölümünden memnun değilim psikolojim kalmadı yaşayan ölü gibiyim?

Hemşirelik bildiğiniz gibi kızlara uygun bir meslek bu sene 3. Sınıf oldum 22 yasindayım nefret ediyorum hocalarla desen aram kötü sen hemşirelik mesleğine ait değilsin diyorlar okuluda uzattım bir sene biliyorum değilim ne yapayım sağlık sorunlar el verseydi askeri okul kazanmıştım gidemedim ne yapmalıyım alternatiflerifi nelerdir

Güncellemeler
+1 yıl
Tavsiyeleriniz nelerdir
Bölümünden memnun değilim psikolojim kalmadı yaşayan ölü gibiyim?
Cevapla