♾️ Geçmişe gidip kendinize eğitim hayatınızla ilgili bir tavsiye verseydiniz ne verirdiniz?

♾️ Geçmişe gidip kendinize eğitim hayatınızla ilgili bir tavsiye verseydiniz ne verirdiniz?

Daha çok çalış, derse daha cesur ve aktif bir şekilde katıl ve en önemlisi de orada geçirdiğin zamandan keyif almaya çalış. Çünkü benim okul hayatım çok sıkıcıydı maalesef, hâlâ da öyle..
Sessiz olmasaydın ezilmeseydin kullanınmasaydın derslere odaklansaydın ama dediğim gibi bunlar o dizideki gibi olmasın diye Allah yardımcı olmuş sınav vere vere öğreniyorsun
Muazzam çalış, kendine hedefler koy, oyuna dalma😃.
Teşekkür ederim 😎
Rica ederim 🍀😎
Derslerinden başka hiçbir şeyi ciddiye alma.
@suvenir Rica ederim ✨
Cevap
6Cevap
lise yıllarımın başına dönsem devamsızlık rapor izin haklarının dibini sıyır hakkımız aklımız kalmasın derdim :D
Kendini asla ezdirme derslerine sıkı çalış derdim...
Daha fazla çalış derdim önceden hiç çalışmıyodum çünkü
Beybisi tadını çıkar 😂 pozitif arkadaşlar edin 😂😂
Aynen devam etsin aslana tavsiye verecek halimiz yok 😄
Özgüvenli ol. Çok çalış başarılı biri ol sana inanan insanları gururlandır. İnsanları takma ağzı olan konuşur. Özgün ol insanları taklit etme kendi doğrunda ilerle arkadaş hayatındaki her şey değil..
İlk okulun başlarına gidip sakın arkadaşlarına sırlarını verme derdim
Kimseyi umursama. Kariyerine odaklan.
Bol kitap oku öğretmenleri dinleme xd
daha düzgün davran derdim
Bu şekilde yola devam derdim
adam gibi oku baska seyle ilgilenme derim
Çalış da amacına ulaş derdim
Ödevlerini son güne bırakma
Hukuk tercih etseydin derdim
Sadece derslerine odaklan derdim
Şuanki halimi bir perdeden gösterirdim 😞
Çok çalış
Sakın aşık olma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?