Holaa, holaa
Ne zaman ders çalışmak zorunda olsam siteye sarmam şaka mı? Ama bu aralar bi maşallahım var, günde 9 saati net geçiyorum. Nazar değmez inşşş

Ee siz bir günde maksimum kaç saat ders çalışabiliyorsunuz bakalım? Var mı bi ortalamanız, rekorunuz

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben eskiden 2-3 saat çalışırdım bu sıralar pek çalışamıyorum
Normalde çok çalışan biri değilim zaten. Maksimum 8 saat, daha da fazlası olamaz. Beynim yoruluyor.🙂
Ben de mahvoluyorım ya sorma 😭😭
Doktor olmak kolay değil hayatım. Kolay gelsin yine de sana. Yol yakınken dönebilirsin🥺
Hshxna askim bitti okul daha nerden doncez
Kendine Acun gibi mark mı Max mı zucenberg mi nedir bilmiyorum işşte neyse onlar kadar zengin bir damat adayı bul hayatını yaşa şekerim flfşnfşf
denizlide yok ya buyuk sehire gidip çözeceğim onu az kaldı shdja
9 saati derse ayıracağına 1 saatini ayırırsın kökten çözüm😅
Neden adminler adminliği bırakıyo artıkınnnnn, tas catlasın 3 o da anca catlasa yani yoksa imkansız
Asko ben birakali artik 2 yil bitti 3e donduk ya adminligimiz mi kaldi ejdjsj
Ben daha yeni gördüm bee hep böyle geriden gelirim shshhssh
4 saat. Fazlası kendim açısından anlam kargaşasına yol açınca
Gerçekten 4 saat çalışmanın yettiği eski güzel günleri özlüyorum ben de dhdjsja
Online eğitimler olduğı için sorun da olmuyor:)
Maaşallah bende işte başlıyorum biraz ders yapayım diye iki dk sonra sıkıldım diyip dolanıyorum öyle 🙈
15'i görmüştüm ama hala 18 yapmayı beceremedim Aziz Sancar gibi.
Günde 10 saat uyuduğumdan bu saatler bana hayal ama son 25 günde 12yi görürüm gibi bakalım 🥺
Tıp adamı o noktaya getiriyor merak etme :D. Ben çocukluktan beri çok uyumayı seven biri değilim.
Yok daha bu noktaya getirmesi, bundan sonra da cok sanmıyorum ya dhsja
Bilmiyorum ben 2'de bile öldüm 3'te Allah belamı verecek galiba.
Ben mezunum sjdjajsjs kötü günler geride kaldı daha kötüleri seni bekliyo. Hangi okul
Hacettepe :D. Yurtdışına gitsene Almanya baya alıyor diyorlar ben hiç TUS'a bulaşmak istemiyorum.
Ya şu an öyle bi bütçem yok malsfff, pratisyen kalmak da akıl karı değil. Düştük bi kere bu halta yani bi süre gidicek gibi burada
Ben gerekirse botla kaçacağım :D
yeni tıbbiyelilerin bu akıllığını takdir ediyorum ya, keske 2 sene once bu olgunluga sahip olup hic yazmasaydin djdjsk
Ben tıbbı seviyorum ne kadar süründürse de :D
masmalsf ben de seviyorum bizi daha cok uzerler
Neyse üzülmeye hazır olalım o vakit 💪
Ders çalışma zamanlarını gectim artık yeni moda amelelik 😂😂
Rekor 6 saat benim. Ama keyfim gelince çalıştığım için 6 saat zor olmuyor icten gelerek çalışınca. Onun dışında tembel sayılırım.
8...
İdeal bi saat ya okey bence
11 saati geciyordum uniye hazirlanirken
Maks 5 saat olmuştur