Sağlık nedeniyle istifa edersem rapor sunmak zorunda mıyım?

psikolojik olarak gerçekten bitik durumdayım, çalıştığım yer ve mesai saatlerinin kötülüğü bana hiç iyi gelmiyor. işe gireli bugün tam olarak 1 ay 3 gün oldu deneme süresi 1 ay mıydı yoksa 2 ay mıydı hatırlamıyorum. keşke ayım dolmadan cıksaydım ama işte şartlar el vermedi. şimdi sağlık nedeniyle istifa edersem benden rapor talep ederler mi? veya dümdüz istifa etsem tazminat gibi dertlerle uğraşır mıyım 1 ayı geçti çünkü işe başlayalı?

Sağlık nedeniyle istifa edersem rapor sunmak zorunda mıyım?
Cevapla